Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elektrisk barnesykkel 24 tommer

Startet av Miljø Petter, mandag 02. mai 2011, klokken 17:44

« forrige - neste »

Miljø Petter

Sparebøssa har jo  også slike speil med elektrisk motor for innfelling !
Innvendig gjør du det ved speil justeringsbryteren -  MEN den har også fjernstyring ved at du trykker 3 ganger på nøkkelen !   3xLOCK er låst bil og innsvinget speil - 3xUNLOCK bringer speilene tilbake i posisjon !  Oppdaget av en codriver som var usikker på om smykket var låst ! 
i-MIEV

xzornixz


Corvus

Greit nok det, men jeg fikk ikke med instruksjonsbok . Mitsubishi var gått tom så jeg får vel så snart de har fått trykket opp nye. Noen som vet om det går an å laste ned instruksjonsbok i pdf?
i MiEV, siden 18. mars 2011, 9000 km

Miljø Petter

Du kan jo låne min - som du skjønner har jeg lest den dårlig .... trodde jeg hadde skummet det meste.
Sparebøssa har nå fått seg 3 turer TurRetur Lambertseter- Majorstua og sier halv tank !  Varmen gir håp for den ultimate 150 km turen ................  flatvogna får vel plukke meg opp ! 
i-MIEV

gbzdoc

Apropo speilene, de svinger faktisk tilbake av seg selv når hastigheten blir høy nok også. :)

(Kan ikke huske at det stod i instruksjonsboka)

Corvus

Takk for tilbudet Petter, men jeg tror jeg skal klare meg greit til jeg får min egen :)
i MiEV, siden 18. mars 2011, 9000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA