Hovedmeny

Pris!

Startet av lynx, torsdag 07. september 2017, klokken 11:58

« forrige - neste »

Acustica

Sitat fra: TM på fredag 08. september 2017, klokken 18:02
Sitat fra: Steinarweb på fredag 08. september 2017, klokken 16:48
Spring cloud. Er det den hvite ? Finner ingen bilder på nett som viser en bil der fargen står spesifisert.
Så vidt jeg forsto så er det sølv metallic.

Jeg fikk beskjed om at lå nærmere den grå på Nissan USA sin nettside og med tak i samme farge.

Hadde den vært hvit med sort tak hadde bestillingen ligget inne.

sylwester

Så på salgsbrosjyren til Nissan som selger en grå eller en sort bil har de et bilde av en hvit bil du ikke får kjøpt? Lite gjennomtenkt dette.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

hemi

Ikke engang hørt noe fra selger, får purre opp, ikke fått priser engang.

EV-FTW

Sitat fra: hemi på lørdag 09. september 2017, klokken 21:05
Ikke engang hørt noe fra selger, får purre opp, ikke fått priser engang.

Jeg sendte selger mail, fikk svar etter 10 min, med pris og hva de kunne gi for min i innbytte. Ja sågar en kontrakt lå vedlagt, klar til signering.

Effektiv selger gitt
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

ToWalkOrDrive

Sitat fra: sylwester på lørdag 09. september 2017, klokken 20:23
Så på salgsbrosjyren til Nissan som selger en grå eller en sort bil har de et bilde av en hvit bil du ikke får kjøpt? Lite gjennomtenkt dette.

Er det samme som Opel gjorde med gul Ampera E....mange ville bestille den, men det var bare "konsept-gul" selv om den sto på nettet....  er helt uforståelig og dårlig markedsføring.
Tesla Model Y                         2021-

Banan

Fargen "Spring Cloud" er verken hvit eller sølv, men sølvgrønn metallic, iallefall etter hva forhandler i Larvik fortalte meg. Dette kan stemme bra med prislista til Nissan der det er avbildet en sort og en sølvgrønn bil når man går litt ned. Bestilte selv sølv, men ser nå at det er en merkelig farge som jeg så langt er lite fortrolig med  :P

Se her: https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/no/brochures/pricelist/new-leaf-kundeprisliste.pdf

Acustica

Ja, jeg fikk som nevnt i et annet innlegg opplyst at den var omtrent som vanlig sølv metallic og fikk så dette bildet fra Nissan. Og dermed var den bestillingen utsatt på ubestemt tid.

Goggen123

Acustica

jman76

Bestilte også med Spring Cloud og fikk beskjed om grønnskjær fra forhandler. Alt er bedre enn svart for min del.

Smaken er som baken, men dette synes jeg faktisk ble en veldig flott farge.

Troald

Er det denne fargen som på folkemunne kalles spygrønn?
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

stromifokus

Jeg synes det er spennende med nye farger. Sort er så 90-talls og hvit er kjedelig.

elhansen

Ble først veldig skeptisk til grønnskjæret, og tenkte dette må endres umiddelbart i min bestilling. Men har nå sett litt på den og synes egentlig at den er ganske ok.... får høre med fruen om hva hun tenker......

Acustica

Sitat fra: jman76 på onsdag 13. september 2017, klokken 08:25
Bestilte også med Spring Cloud og fikk beskjed om grønnskjær fra forhandler. Alt er bedre enn svart for min del.

Smaken er som baken, men dette synes jeg faktisk ble en veldig flott farge.

Det er selvsagt personlige preferanser, men er ikke glad i pastell-grønn bil.

Trond.m

Jeg tror de fleste som har bestilt spring cloud har fått beskjed om at det var sølv metallic. Etter bestilling har forhandleren innrømmet at de ikke visst at den var grønnaktig. Jeg trodde det var en lys, nesten hvit farge og at det også var mulig at taket var sort. Jeg mener at de som har bestilt på bakgrunn av feil informasjon bør få mulighet til å velge ny farge (og da tenker jeg ikke på sort).  Hvem i all verden har bestemt at med bare 2 farger tilgjengelig, så velger vi lysegrønn som den ene !!!!
Her synes jeg Nissan må komme på banen. Bilene er jo ikke produsert, og det kan da ikke være umulig å kjøre en serie med sølv eller grå metallic i stedet !!  Er det noen som har kontaktet Nissan om dette ?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA