Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elektrisk barnesykkel 24 tommer

Startet av Yeyeye, søndag 01. mai 2011, klokken 23:49

« forrige - neste »

Yeyeye

Min pumpe har muligens begrenset levetid igjen på gummimembranen, var litt dum og sprayet noe spray inn i insuget på den da det virket som om den lak i tilbakeslagsventilen eller noe. Startet i utide også uten bremsing. Ble bra en stund etter, men til slutt virket den ikke, da var gummiventilen delvis ødelagt og også membranen var blitt skadd av sprayen(tror jeg). Har noen pumpe som slenger fra en delebil eller en defekt en for den del, ja så er jeg intrisert i den.
Ny koster den ca 360$ på nett :o, den gamle fungerer da etter litt hobbymekk, men aner ikke hvor lenge ???

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

hens

Jeg har en defekt pumpe, med OK membran.
Sjekk de 2 små røde ventilene, kan hende det er de som har tatt kvelden, ikke membranet
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Yeyeye

Det var en av de to røde som hadde mistet gummi"nuppen" som holder den fast, som gjorde at jeg måtte åpne pumpa. Ventilene så desverre slitne ut etter sprayen min, og mebranen var helt oppsprukket/gått i oppløsning langs kanten irundt sammenklemmingen av pumpehuset. Ventilen ble limet på plass med hurtiglim for gummi og ser ut til å holde selv etter noen måneder. Tror uansett jeg må forbrede meg på havari snart.
Ønske om å kvitte deg med reservedelen din ::)
Skjønner om du vil ha den selv altså, tror at disse varer lenge om man ikke fyller de med nermeste sprayboks :P

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA