Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trangt på Oslo ladestasjoner

Startet av evkeen, fredag 29. april 2011, klokken 11:15

« forrige - neste »

evkeen

Ca. 15 nye ubrukte batterier fra 2007/2009 selges kr 4000,- per stk.
Ca. 7 brukte batterier fra 2001/2003 testet med mer enn 100Ah selges kr 3000,-
Har både D og G blokker.
Ring mobil telefon 48020202
Mvh
Kjetil

Har renovert mye Think og PSA.
Har nå 9 franske el-biler. Bor i Asker

obertjunior

Think C!ty 2008, 35000 KM

elektrolux

Sitat fra: obertjunior på mandag 05. september 2011, klokken 11:51
Hei! Har du tilfeldigvis ett batteri til Think City på lur?

Jeg har et på lur. Hvor mye er noe slikt værd?

Spør, siden jeg vurderer å bytte fra Zebra til Litium på en tilsvarende bil.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

obertjunior

Hvor mye det er verdt vet jeg ikke. Hvor langt har det gått og når er det fra?
Think C!ty 2008, 35000 KM

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

obertjunior

Think C!ty 2008, 35000 KM

elektrolux

Det er nok for lav verdi til at jeg vil demontere en bil i 100000+ klassen.

Må nok opp i minst 50000 før det skulle ha noen hensikt. Et litium batteri på 300+ volt med bms kommer tross alt på atskillige store lapper.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

obertjunior

Det forstår jeg. Har du innhentet pris på lithium batteri til Think City? Kanskje jeg også bør vurdere dette når jeg først er gang. Takk for feedback:-)
Think C!ty 2008, 35000 KM

Kethorp

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 4 brukte NiCAd blokker til Think 2002 modell?
I OK stand slik at de kan rekondisjoneres?

Kethorp
Kethorp i Oslo
Rød Think Classic 2002 - fra 2005
Rød Think City 2010 (Zebra) - fra 2013
BMW i3 94kw 2017 - fra 2017

elektrolux

Sitat fra: Kethorp på tirsdag 10. april 2012, klokken 10:37
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 4 brukte NiCAd blokker til Think 2002 modell?
I OK stand slik at de kan rekondisjoneres?

Kethorp

Har slike blokker, men trener mer info om ditt behov, og ikke minst hva du har fra før.
Selger desverre kun sammen med Robometer eller til biler med batteriovervåkning montert.

Har sluttet med recondisjonering der en dårlig blokk fra en pakke forsøkes cyclet tilbake til nytt liv. Har blokken vist svakhetstegn før, vil det komme tilbake, og vanligvis ikke lenge etter.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA