Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Vegard Winther, fredag 27. oktober 2017, klokken 11:02

« forrige - neste »

Kim Kim

Nå skal man vel ikke lese seg blå på denne tråden så man ser spøkelser på høylys dag.
De fleste utleveringer går rimelig smertefritt, men er enig i at Drammen har de mest upersonlige overleveringene. Litt som om du har kjøpt en brukt moped.

Har vært gjennom tre utleveringer :)
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

keepitsimple

Samme opplevelse for meg i Drammen, med skader på lakken som var enkle å se. Forstår det ikke..
Tesla Model S 60D - 2016

smurf

Har positiv erfaring med Tesla Drammen, både under kjøpsprosessen, utlevering og service. Får snart min Tesla #2 og frykter ikke dårlig service der.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

1000kwh

Har ikke fått min bil levert enda, men hittil har jeg bare gode ting å si om Tesla Drammen og den service jeg har fått der.

ModelS_Oslo88

Sitat fra: smurf på mandag 04. september 2017, klokken 08:32
Har positiv erfaring med Tesla Drammen, både under kjøpsprosessen, utlevering og service. Får snart min Tesla #2 og frykter ikke dårlig service der.

Godt å lese noe positiv om Drammen også :)

DrNox

Denne tråden viser at Tesla Drammen ikke holder mål, er min mening. Antallet fornøyde og misfornøyde kunder er vel vanskelig å måle. Men jeg som kunde, med potensielt 700 000Nkr større gjeld vil gjerne ha en prikkfri bil.
Det er ikke god kvalitetsikring eller god service, om bare 10% av kundene er misfonøyde med en overlevering av en ny bil. Kommer man hjem og finner flere feil på bilen sin så burde Tesla være flaue og meget imøtekommende med og utbedre feilene ASAP!
Jeg vil ha Tesla men bor heldigvis i rogaland og kommer til å nekte en hver form for kontakt med Drammen.

Når TM3 kommer i salg bør man jammen meg ansette flere personer i Drammen. Uten at jeg vet noe som helst om Drammen tror jeg arbeiderene der er underbemannet. Håper jeg...

alda

Verkar ju på trådstarters historia som att DS visste att det egentligen var stora problem med bilen, men tog chansen på att kunden inte skulle upptäcka dem eller acceptera bilen som den såg ut...

Helt oacceptabelt oavsett, jag hade seriöst tvivlat på om det var rätt att köpa en Tesla om detta var min första upplevelse med bilen...
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

DagfinnN

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på mandag 04. september 2017, klokken 09:02
Ja - husk at når man leser slikt, så er det stort sett bare misnøye som kommer fram. De som er fornøyd pleier å holde kjeft - dessverre.
Jeg hadde også utlevering Drammen og har intet å klage på.
X100D hentet 27.05.2020
TM3 SR+ hentet 31.12.2019
x S100D Levert 29.11.2017 - solgt 27.05.2020
x Opel Ampera-E bestilt 20.09.2016 - levert 30. mai 2017 - solgt 20.desember 2019
x Subaru Outback solgt april 2017, går all in electric.
x Tesla S85D hentet 9. november 2015, solgt 12.10.2017
x Nissan Leaf solgt 28.07.2015

ModelS_Oslo88

Sitat fra: DagfinnN på mandag 04. september 2017, klokken 10:51
Sitat fra: ModelS_Oslo88 på mandag 04. september 2017, klokken 09:02
Ja - husk at når man leser slikt, så er det stort sett bare misnøye som kommer fram. De som er fornøyd pleier å holde kjeft - dessverre.
Jeg hadde også utlevering Drammen og har intet å klage på.

Sant det :) Velger å håpe og tro at jeg kommer til å være fornøyd og ha en bra opplevelse :+1:

GOS

Finnes det en prikkfri bil (hos Tesla eller andre) om en skal være dødspirkete på alignment og alt?
Ikke blant de 6 nye bilene jeg har hatt hvorav kun 1 er Tesla.

Blir en for pirkete så blir en stående uten noen gang å ta ut en bil.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

HalvorV

Veldig enkelt å svare på, JA.
Har tatt ut to BMW 5ere, har vært 100%.

De feilene som nevnes i denne tråden er totalt uakseptable selv på en billigbil.
Bare det at det finnes egene tråder for vannlekkasjer... helt på tryne
Tesla Model 3 Performance - Oh Happy days!
Hyundai Kona - Lempet over på en stakkar før overtagelse
Audi e-tron quattro Kansellert
TMX 75 Bestilt - Kansellert

Brede

Spørs selvsagt også hva hver enkelt legget i ordet strøkent.
Jeg kikket i fjor på en BMW 5-serie som var levert to uker før til en kamerat av en kamerat.
Han var mildt sagt veldig stolt av den nye bilen og hadde ingenting å klage på.
De få minuttene jeg kikket på bilen så jeg to kromlister som ikke linet opp, pakning i bakluke som lå skjevt og kom i klem, en lang tråd eller noe som hadde havnet under lakken i B-stolpen  (men skjult bak dør).
Ellers så det jo bra ut og for eieren så er den sikkert strøken fortsatt.

Jeg tviler på at noen klarer å levere alle sine biler 100% (sett bort fra Rolls Royce og lignende), men det er vel ikke tvil om at Tesla ser ut til å være en versting..

sfinxern

Er det slik at biler levert den siste tiden oppleves med flere "skavanker"? I så fall, kan dette ha med at de nå er i gang med å produsere TM3 og at de derfor har økt produksjonstakten slik at det faktisk går utover kvaliteten på leveransene?

Bare en tanke.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

Vegard Winther

Har nå vært tilbake hos Tesla Brumunddal og serviceavdelingen der har sett på bilen.
Fått time, og alt skal bli fikset. Fikk også med et lite plaster på såret.

Feilen med den bakre høyredøra er visst kjent allerede, og gjelder av en eller annen grunn kun den døra. Ble fortalt at de i Brumunddal pleier å sjekke dette preventivt før utlevering og eventuelt fikse det hvis det trengs. Merkelig at de i Drammen ikke har gjort det samme.

Dette med gummilista er vist slik det skal være - noe jeg enda ikke forstår at kan stemme, men men.

Regner med at jeg blir fornøyd, for resten ved bilen er jo en drøm.  :)

steam

Sitat fra: Vegard Winther på mandag 04. september 2017, klokken 14:18
Har nå vært tilbake hos Tesla Brumunddal og serviceavdelingen der har sett på bilen.
Fått time, og alt skal bli fikset. Fikk også med et lite plaster på såret.

Feilen med den bakre høyredøra er visst kjent allerede, og gjelder av en eller annen grunn kun den døra. Ble fortalt at de i Brumunddal pleier å sjekke dette preventivt før utlevering og eventuelt fikse det hvis det trengs. Merkelig at de i Drammen ikke har gjort det samme.

Dette med gummilista er vist slik det skal være - noe jeg enda ikke forstår at kan stemme, men men.

Regner med at jeg blir fornøyd, for resten ved bilen er jo en drøm.  :)

Hva var plasteret?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA