Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Freeze, fredag 27. oktober 2017, klokken 09:49

« forrige - neste »

Freeze

Hei! Vi venter ny X75d med levering i følge final invoice 26.sept.

Første gangs kjøpere av Tesla og meget forvirret..

Ser vi har fått en regning som er nesten 114 000 kr mindre enn det vi skrev kontrakt på, er det noen som vet årsaken til dette? Skal selvfølgelig ikke klage, men lurer på må si vi også blir litt skeptiske mtp hva bilen egentlig vil være verdt den dagen den skal selges av oss igjen..

Har også prøvd å finne utav om vi får disse nye setene som er foldbare, vi har bestillt 7 seter og ønsker de vi så i butikken, ikke de nye (benk). Har ikke fått mail om endringer. Bilen ble bestillt av oss den.30.juni og bekreftet av oss den 6.juli.

Lurer også på om det er andre endringer vi ikke får med, eller får med, utifra bestillingstidspunktet vårt, blant annet oppgraderingen på batteriet?

Og til slutt... Har noen noe anelse for hvilken båt bilen kan være på? Det ble endret idag inne på mytesla, at bilen nå er på båt på vei til Europa.

Takk til de som kan oppklare dette for oss! Ha en god kveld :)

turfsurf

X75 har gått ned ganske mye siden dere bestilte, Tesla er generøse og lar det komme dere tilgode. Ang 7 seteren kommer det an på hva prisen var når dere bestilte vil jeg tro, var den på 25k så blir det nok benk på andre rad.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Freeze

Kjekt det, men bekymrer meg for 2.hånds verdien må jeg si..

7.seters interiør 34.200,- er det som står

turfsurf

Da er det mest sannsynlig den originale syvseteren dere får. Tror ikke andrehåndsverdien er en stor bekymring på X75, hvis dere ikke skal selge kjapt da.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Zzyzx

Hei
Gratulerer med å få bilen 114000 kr billigere. Håper jeg får noe liknende.
Jeg har ennå ikke mottatt den endelige fakturaen, men har blitt fortalt at den kommer iløpet av de neste to ukene.
Er det lov å spørre deg hva du valgte?
X75D
7 seter
Metallic lakk
20" sølv slipstream hjul?
premium interiør?
Karbonfiber?
Premium oppgraderingespakke?
Oppgradert Autopilot?
Vinterpakke?
Hengerfeste?
Premium lyd?

;D ;D ;D

geear

Høyreklikk på linken på view spec, kopier linken, google "url decoder" og ta første treff, lim inn link, decode og se etter SR01 eller SR06. Tipper du har SR01 som jeg tror er den gamle 2. seterad. Tror SR06 er benken.

Du har bestilt så tidlig at du ganske sikkert har den gamle.

Ellers kommer det an på hvilke ekstrapakker du valgte om du har "mistet noe" kontra de nye. Usikker på ytelsesoppgraderingen, men en del fra premiumpakken er overført til standard nå, så hvis du ikke har valgt premium vil standard på nye biler uten premium være høyere utstyrsnivå. Tåkelys/kurvelys, ambientbelysning innvendig, hengerfeste..
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Vhagar

Finnes det en oppdatert decoder for desse option kodene for Model X?
Den jeg finner, for Model S, mangler jo en bråte samt den tar feil på en del så stoler jo absolutt ikke på den.


Sitat fra: gr på fredag 01. september 2017, klokken 22:14
Høyreklikk på linken på view spec, kopier linken, google "url decoder" og ta første treff, lim inn link, decode
Tesla Model X 75D, 2017

Freeze


Jo, takk! Veldig gledelig og spesielt -aldri bestillt bil og opplevd at den blir rimeligere enn først antatt

Trikkern

2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

Kimpala

Ganske lik min men jeg har 20 tommere bare, jeg bekreftet 28.juni. Ikke fått final invoice enda men har fått justert pris igjen nå ila de siste dagene.
881 står det nå, men ny koster 868ca, så regner med den blir justert til det. . Har også lyst på de "gamle" setene og er ganske sikker på at det er de vi får.
X
3

kristian86

De nye baksetene som kan foldes ned kommer på alle biler produsert ETTER 4. september 2017. Så hvis bilene deres er på vei og har utlevering i september så har dere de gamle gode setene.

Gratulerer!

Jeg bestilte bil med de gamle setene men ser ut som jeg får bil med de nye jeg ikke vil ha :(
-2017 Tesla Model X 75D (7-seter, AP2, Luft, Premium) - Levering tidlig desember
x2016 Tesla Model X 60D (7-seter, AP1, Luft, Vinter)
x2014 Tesla Model S 60 (Tech, Luft, Skinn, Pano, Vinter)
x2015 VW e-Golf (Skinn, Ryggekamera, Parksensor, Mørke ruter ++)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA