Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Køreproblemer i Saxo

Startet av elektrolux, fredag 29. april 2011, klokken 06:24

« forrige - neste »

elektrolux

En av naboene hadde supplementert SUV'en sin med en skikkelig bil. Dermed har han i praksis en akseptabel hybridløsning som, avhengig av bruksmønster, kan bli langt mer miljøvennlig enn f.eks en Prius.

Likte måten han hadde laget parkering for det nye gliset sitt på like ved terrassen sin. Dermed kan han sitte ute og beundre den på en fin solskinnsdag.

Da jeg tok bildet kommenterte en annen nabo: Dårlig samvittighet/God samvittighet, og pekte på de respektive kjøretøyene.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Gogs

Veldig koselig innlegg! :-)

Tror nok samtlige elbil-leverandører nyter godt av at det fokuseres så mye på den nye generasjonen elbiler. Det fører nok til at enda flere tenker over sine egne behov for transport og gjør innkjøp av biler/sykler/mopeder/motorsykler deretter.

Jeg for min del ble helt satt ut da jeg så hvor mye vi bruker på bil hvert år etter å ha satt opp et enkelt regnestykke. Det har ført til at jeg har kjøpt meg sykkel, og all eksosen og veistøvet jeg opplever fra E-39 de dagene jeg bruker sykkelen til jobb har gjor meg mer miljøbevisst.

La oss bli kvitt alle disse forurensende blikkboksene! Evt. erstatte dem med koselige Buddyer...  ;)
Sort/mørkegrå BMW i3 2014
Hvit Renault Zoe Intens 2015 - 2017
Hvit Renault Zoe Life 2014 - 2015 RIP
Hvit Peugeot iOn 2011 - 2014
Orange Kewet Buddy 2005 - 2005

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA