Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

smurf

2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Teslianer

Det er vel grunn til å tro og håpe at alle vi som hadde biler med Tarago vil få treff hos UECC ganske snart. Den tekniske befaringen hos Tesla går jo sin gang. Supert at noen har begynt å få treff, og jeg tipper det kommer fortløpende frem til Baltic Breeze sin avgang på torsdag (9/11).

Det trenger allikevel ikke bety at alle bilene skal være med BB videre til Drammen. Noen skal jo også ha utlevering på Vestlandet, og disse bilene blir vel ikke med BB?

Jeg må si jeg er både spent og nervøs nå.... Utlevering 14.-28. november står og faller på den Baltiske brisen!
Model S 75D:
Bekreftet 24.07.17
Midnight Silver, svart skinn, karbon, soltak, 19"
VIN212XXX
Levering: 14. - 28. november

smurf

Utlevering 14-28 står og faller vel ikke på BB... Det går jo en ny båt bare 2 dager etter. Hvor har du utlevering?
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

TeslaModelX

Der var det treff  ;D

TERMINAL RECEIVED   07.11.2017 09:27

Teslianer

Sitat fra: smurf på tirsdag 07. november 2017, klokken 11:36
Utlevering 14-28 står og faller vel ikke på BB... Det går jo en ny båt bare 2 dager etter. Hvor har du utlevering?
Sant nok, men tror allikevel det skal holde hardt når man i tillegg må regne 1-2 uker etter ankomst Drammen.

Jeg har utlevering i Drammen...
Model S 75D:
Bekreftet 24.07.17
Midnight Silver, svart skinn, karbon, soltak, 19"
VIN212XXX
Levering: 14. - 28. november

Schanche

Da har min også endelig dukket opp hos UECC!
Inventory bil, fikk beskjed om at den var i Belgia forrige uke. Fikk beskjed igår om at det var forventet levering 19.november, rett etterpå dukket den opp!
TERMINAL RECEIVED   06.11.2017 14:59

Somni

Lettelse TERMINAL RECEIVED   07.11.2017 16:58
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Haavr

Har alle dere som nå har fått treff på UECC også hatt tracking på W.Wilhelmsen over atlanteren?

Inventory i bestilling som ifølge forrige oppdatering fra delivery minst burde være i Zeebrugge nå, men jeg har aldri fått noe treff på WW-sidene. Mener at jeg leste det ikke var mulig lenger enn eller annen plass. I det minste på inventory-biler..?

Final Invoice sier estimert utlevering 24.nov...begynner å miste trua på det.

oleredv

Sitat fra: Haavr på tirsdag 07. november 2017, klokken 20:32
Har alle dere som nå har fått treff på UECC også hatt tracking på W.Wilhelmsen over atlanteren?

Inventory i bestilling som ifølge forrige oppådatering fra delivery minst burde være i Zeebrugge nå, men jeg har aldri fått noe treff på WW-sidene. Mener at jeg leste det ikke var mulig lenger enn eller annen plass. I det minste på inventory-biler..?

Final Invoice sier estimert utlevering 24.nov...begynner å miste trua på det.
Ikkje mulig å tracke hos Wilhelmsen lenger uansett om det er inventory eller ei. Einaste vi som ikkje har kjøpt incentory kan sjå er at vi får 14-dagers leveringsestimat noken dagar etter at båten sette kursen over Atlanteren. Du må nok sjekke med DS for meir info.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

BrandNew

Når har folk fått final invoice? Vår inventory er i Zeebrugge og forhåpentligvis på Baltic Breeze på torsdag, men har ikke fått noen regning enda...kommer den på mytesla?

Sent from my iPhone using Tapatalk

haheide

La inn bestilling         18/8 og aksepterte design 22/8. Beregnet leveringstid: Sen november - desember.
Tildelt VIN              23/8      
Produksjons Start   3/10- 4/10   Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.
Produksjons Ferdig   15/10      Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA. November - tidlig desember
Waiting ship      17/10      Baltimore. Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.
Mine tillegg:
transit         22/10-2/11   Baltimore to Zeebrugge, Belgium with Wilhelmsen ship Tarago

Regnet med at siden den har hatt "Tilburg" status siden 17/10 skulle den nå båten den 22/10, med det ser ikke slik ut. Er den i Belgia, eller ble den med båten den 2/11, eller blir den med båten nå den 9/11 (går en også den 10/11) ?
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Haavr

Sitat fra: BrandNew på tirsdag 07. november 2017, klokken 20:42
Når har folk fått final invoice? Vår inventory er i Zeebrugge og forhåpentligvis på Baltic Breeze på torsdag, men har ikke fått noen regning enda...kommer den på mytesla?

Ja, den kommer under dokumentene dine på mytesla (min kom 1/11 hvor det stod "eta" 24/11).
Men har du DNB finansiering (som de fleste andre) så har ikke det så mye og si annet enn at du får en estimert utlevering i det dokumentet. Sånn jeg forstod det på min selger så gjøres evt. betaling av resterende egenkap, endelig signering av lån osv. ved registrering av bilen og avtale om "eksakt" utlevering.

TeslaModelX

Sitat fra: haheide på tirsdag 07. november 2017, klokken 21:18
La inn bestilling         18/8 og aksepterte design 22/8. Beregnet leveringstid: Sen november - desember.
Tildelt VIN              23/8      
Produksjons Start   3/10- 4/10   Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.
Produksjons Ferdig   15/10      Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA. November - tidlig desember
Waiting ship      17/10      Baltimore. Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.
Mine tillegg:
transit         22/10-2/11   Baltimore to Zeebrugge, Belgium with Wilhelmsen ship Tarago

Regnet med at siden den har hatt "Tilburg" status siden 17/10 skulle den nå båten den 22/10, med det ser ikke slik ut. Er den i Belgia, eller ble den med båten den 2/11, eller blir den med båten nå den 9/11 (går en også den 10/11) ?

Bilen er som regel på båt når man får 14 dagers leveringsintervall. Dersom den ikke har det står den nok fortsatt i Baltimore.

ChrML

Min X100D byttet akkurat status fra Produksjon til "Din Tesla har blitt bygget og er i transitt fra Fremont-fabrikken vår til havnen i USA."

Hvor sannsynlig er utlevering før januar? Tesla estimerer fortsatt Des- tidlig jan.

TeslaModelX

Når jeg spurte DS om dette på min del fikl jeg beskjed om at de beregner ca 2 måneder fra transport til utlevering.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA