Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

arthur_ols

Endelig final invoice med estimert dato riktig nok så sent som 07.12. Er ikke å finne på UECC ennå. Mulig den lastes inn på båt til i morgen. Skal jo stå å blomstre litt i Drammen før den leveres ut hos Tesla i Drammen  :o
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

arthur_ols

Jeg har forresten fått sånn lån med 0.25% rente. Noen som vet om man trenger å gjøre noe mer for å få registrert denne, da den ble innvilget da jeg bestilte. Eller går alt som smurt synes de som har vært gjennom det?  ??? :o
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11

Kubiskisk

Final invoice dukket opp her også, estimert levering 8.12 oppi Brummund.
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

Hena1989

Ingen final invoice her, bilen ankom zeebrugge med Grand Sapphire ???

geear

Sitat fra: haheide på fredag 17. november 2017, klokken 18:22
Fikk Final Invoice 16/11, ikke noe på http://www.uecc.com/internal/supporttracking
Beregnet leveringstid: December 3, 2017 - December 17, 2017
Er på båt. Håper det er Grand Sapphire og at den lander snart i Zeebrugge.
Hvis det ikke er det - hvilken båt er det da?
DS sier: "Din bil er på båt fra USA og vi forventer levering til deg her I Drammen I midten av desember. Vi vil ringe deg så snart vi kan sette en konkret leveringstid for din bil. Vi høres ca en uke før levering"
Grand Sapphire la til kai 15. november, og veldig mange her inne som har mistenkt at bilen er på der fikk "Din Tesla har ankommet havnen i Europa." den 16. november.

Det kan hende du har bil på direktebåt fra San Francisco til Drammen, den er på vei og er vel estimert til Drammen den 10. des.

Somni

Final invoice med estimert delivery 23.11 Brumunddal  :D
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

sfinxern

Grattis, nærmer seg med stormskritt da :D :+1:!!

Ser for øvrig at Auto Eco har dratt fra Zeebrugge nå kl 9 og er på vei mot Bremerhaven. Så får vi se om vi får treff på UECC etter hvert, selv om jeg tviler litt. Jaja nok å drive med i dag og da haha :laugh: :laugh: :laugh:
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

CaZpaH

Ingen som får svar på den vanlige uecc siden for tiden. Bruk heller denne:

http://www.uecc.com/internal/supporttracking

Av en eller annen merkelig grunn fungerer sporing på VIN der. Jeg får svar på lenken over, men ikke på den vanlige sporinga.
Nåværende: 2024 Tesla Model Y LR AWD
Solgt: 2021 Tesla Y LR AWD
Solgt: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

geear

Hvis noen finner en tracker hos CLdN eller Fjordline så får sikkert vi som skal ha bil til vestlandet også litt større mulighet for noe info.. ;)

Første mulighet fra Zeebrugge til Hirtshals er i morgen søndag, fremme i Hirtshals tirsdag morgen, så går faktisk første båt fra Hirtshals til Stavanger (og videre til Bergen) kl. 20 samme dag, i så fall fremme på onsdag. Går ikke bilene på båt i morgen så er det neste søndag som gjelder, og da er det også avgang tirsdag kl. 20 fra Hirtshals og Stavanger onsdag 29. nov. Mest sannsynlig i forhold til utleveringsdato 5-19. des.

Teslianer

En stor dag i går, hvor jeg først fikk VESSEL LOADED på Arabian Breeze, og like etterpå kom det Final invoice med estimert levering 30. nov! Tror det skal være mulig å rekke denne datoen.

Ifølge DS handler det nå mye om hvor på båten man havner, og i hvilken rekkefølge de kjører ut bilene i Drammen. Her kan flaks og uflaks skille opp til et par uker :o

Jeg har valgt utlevering i Drammen, men spurte DS om et bytte til Brumunddal ville føre til raskere utlevering da de har lavere pågang. DS mente dette bare ville forsinke levering, da flaskehalsen er transport fra havn til utleveringslokalet.
Model S 75D:
Bekreftet 24.07.17
Midnight Silver, svart skinn, karbon, soltak, 19"
VIN212XXX
Levering: 14. - 28. november

jokke

Ikke fått treff på uecc, men fikk final invoice nå med estimert levering 27/11 i Drammen.
Bilen kom med Grand Sapphire på Onsdag 15/11.
Er bilen med båten fra Zeebrugge som gikk i dag da tro?

sfinxern

@jokke

Hvis du har utlevering allerede 27/11 og bilen ble med Grand Sapphire som ankom Zeebrugge 15/11, så har du vært ekstremt heldig :+1: :+1:!!

Men hvis det skulle være tilfelle, så burde bilen absolutt være med Auto Eco som nå er på tur mot Bremerhaven før den skal videre til Drammen :).

Si ifra når/hvis du får treff på UECC trackeren!
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

jokke

Sitat fra: sfinxern på lørdag 18. november 2017, klokken 13:52
@jokke

Hvis du har utlevering allerede 27/11 og bilen ble med Grand Sapphire som ankom Zeebrugge 15/11, så har du vært ekstremt heldig :+1: :+1:!!

Men hvis det skulle være tilfelle, så burde bilen absolutt være med Auto Eco som nå er på tur mot Bremerhaven før den skal videre til Drammen :).

Si ifra når/hvis du får treff på UECC trackeren!

Syntes det virker utrolig, men klager ikke hvis det stemmer  :)
Man legger hele vin inn i søkefeltet?

Kubiskisk

X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

arthur_ols

Mange som var på Grand Sapphire som har fått treff på UECC? Jeg har dessverre ikke det :'(. Må sikkert vente på neste båt... onsdag?
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA