Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyrt S75 vs ribbet S75D

Startet av knut7, mandag 23. oktober 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

razeac

dumt at ingen har brukt din referral. men kjempabra jobbe nasatech!

Jeronan

Sitat fra: razeac på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:42

I used his, but wouldn't surprise me that some sleezy sales people override the order and put their own referral in place.  :o
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

Nasatech

Sitat fra: Jeronan på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:47
Sitat fra: razeac på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:42

I used his, but wouldn't surprise me that some sleezy sales people override the order and put their own referral in place.  :o

Det har skjedd mange ganger :( Selv en gang jeg var med i butikken med en kamerat. Sa ifra til selgeren, salgssjefen, ledelsen i Norge og så videre til Nederland. Ingen som kunne rette opp i det selv om jeg hadde det skriftlig fra kjøper! :(

Jeronan

Sitat fra: Nasatech på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:52

Det har skjedd mange ganger :( Selv en gang jeg var med i butikken med en kamerat. Sa ifra til selgeren, salgssjefen, ledelsen i Norge og så videre til Nederland. Ingen som kunne rette opp i det selv om jeg hadde det skriftlig fra kjøper! :(

This is what I send a couple weeks ago:

Hi,

Ok. Then we will switch our current order to this inventory model that can be delivered end November:

Model S 75D with Light leather interior, new rear seats, APH2.5 hardware and new 4,4sec drive unit:
https://www.tesla.com/no_NO/new/5YJSA7E23HFxxxxx?redirect=no

You can put the lasse9342 referal code on it. This guy deserves it, as he spends so much time and money maintaining these Inventory and VIN check websites.  :)

So I have it in writing, but seeing the order is inventory and completely locked in and getting the factura now any moment. It's like you said...they won't be able to do anything with it.

So much for people praising the Oslo Skøyen location lol!  Sales people are all sleezy crooks! :-1-:

That is EXACTLY! why pretty much every other company in the world doesn't allow employees to participate in companies sales and bonus campaigns! To avoid collusion and malpractice!  >:(
Model S 75D - Nov 2017
BMW i3 2017 - Feb 2017

Nasatech

Sitat fra: Jeronan på torsdag 26. oktober 2017, klokken 21:00

This is what I send a couple weeks ago:

Hi,

Ok. Then we will switch our current order to this inventory model that can be delivered end November:

Model S 75D with Light leather interior, new rear seats, APH2.5 hardware and new 4,4sec drive unit:
https://www.tesla.com/no_NO/new/5YJSA7E23HFxxxxx?redirect=no

You can put the lasse9342 referal code on it. This guy deserves it, as he spends so much time and money maintaining these Inventory and VIN check websites.  :)

So I have it in writing, but seeing the order is inventory and completely locked in and getting the factura now any moment. It's like you said...they won't be able to do anything with it.

So much for people praising the Oslo Skøyen location lol!  Sales people are all sleezy crooks! :-1-:

That is EXACTLY! why pretty much every other company in the world doesn't allow employees to participate in companies sales and bonus campaigns! To avoid collusion and malpractice!  >:(

Takk for hyggelige ord og for at du prøvde! Setter pris på det!

pepauls

Jeg kjøpte inventory bil (x) for fire uker siden. Fant bilen på søket ditt og gav opp kode til selger som takk for hjelpen med å finne en bil etter mine kriterier.

Nasatech

Sitat fra: pepauls på søndag 29. oktober 2017, klokken 00:08
Jeg kjøpte inventory bil (x) for fire uker siden. Fant bilen på søket ditt og gav opp kode til selger som takk for hjelpen med å finne en bil etter mine kriterier.

Takk for info alle sammen. Har en sak gående med Tesla og dette bare legges til på listen! Håper på en oppklaring!

spirrevipp

Sitat fra: Nasatech på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:52

De kan rette det opp hvis de vil - på min ordre tidligere i sommer så var referal falt ut pga teknisk krøll hos Tesla, og da fikset de opp i det. Virker som de har lagt seg på en kjip praksis her. :(
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

steam

Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Nasatech

Sitat fra: steam på tirsdag 31. oktober 2017, klokken 08:50
Nettsiden er nå supertreg.

Jeg så det. Tror kanskje det er Google AdSense. Fjerner det og ser.

Nasatech

Var siden som sjekker hvilket land man kommer fra som var problemet. Fjernet midlertidig.

Nasatech

Her er svaret fra Tesla:

Referrals skal legges inn innen 48h på inventory biler, og innen order clock running.

Ingen mulighet til å legge til, eller endre. No exeptions.

Så blir det ikke gjort riktig så er det skikkelig pita å endre, og det må i såfall selger gjøre om han har gjort en feil.

Endre en slik kode (no exeptions) tar 3-7uker, dersom man får det til. Det er egentlig «umulig».

Det som må gjøres er å få en mulighet til å endre. Slik det er i dag får man ikke endret. Tipper det tar for lang tid å endre for de på referrall også, for jeg bruker like mye tid på referrall som på bilsalg.. så det blir mange saker de skal endre. Derfor no exeptions.

mrdain

Jeg brukte også din henvisningskode da jeg bestilte ny X i september.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Nasatech

Lager en liste som jeg sender til Tesla. Kjedelig at man må gjøre det.

razeac

Jeg så i går kveld 6 model X. nå blir det 2 igjen.  :o

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA