Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyrt S75 vs ribbet S75D

Startet av knut7, mandag 23. oktober 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Nasatech på fredag 22. september 2017, klokken 16:12
Sitat fra: hemi på fredag 22. september 2017, klokken 16:11
2 kompiser hentet i går, 2 i dag, så de ser frukter av lav rente kampanje og bundles, det var eneste grunnen til at disse 4 handlet.

Mange av de tipper jeg. Svigerfar og kollega henter lørdag og mandag!

Jøss! Merker at jeg frykter ganske lange køer på SC'ene nå utover...

Nasatech

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på fredag 22. september 2017, klokken 16:22

Jøss! Merker at jeg frykter ganske lange køer på SC'ene nå utover...

Vi får håpe de utvider og at de fleste bare bruker de til jobben [emoji23]

Bushy

Midt oppi kaoset må jo br. Dal ha tatt ferie? Fulgt med de siste dagene. Og den eneste jeg har sett registrert i nærheten er hamar idag...
S75D sept. 17

M@rtin

Jeg skal til B-dal!!!

... men det er ennå en liten stund til ...
2015 Mitsubishi Miev †
2016 VW E-Up †
2016 Mercedes B250e †
2017 Model S75 †
2019 Model 3LR, 467xxx

Nasatech

Får håpe det kommer seg snart! Alle de andre lokasjonene ligger jo ved vannet, så biler er nok levert direkte. Men så noen bilder av biler transportert på lastebil fra Nebbenes i går. De må jo være beregnet på Br. Dal?

Meldola

@nasatech, når det gjelder elbilstatistikk.no, hadde det vært en ide å sortere de forskjellige modellene etter antall solgte? Sånn at den som hadde solgt mest lå øverst?
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Nasatech

Trykk på headingen til hver kolonne så sorterer den. http://elbilstatistikk.no uten noe bak skal sortere etter den som har solgt mest. Trykker du på måned så sorterer den etter det osv.

Meldola

Sitat fra: Nasatech på lørdag 23. september 2017, klokken 16:58
Trykk på headingen til hver kolonne så sorterer den. http://elbilstatistikk.no uten noe bak skal sortere etter den som har solgt mest. Trykker du på måned så sorterer den etter det osv.

Harru' sett på makan, rett og slett strøkent  ;)
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

Nasatech

Sitat fra: Meldola på lørdag 23. september 2017, klokken 17:51
Sitat fra: Nasatech på lørdag 23. september 2017, klokken 16:58

Harru' sett på makan, rett og slett strøkent  ;)
He, He. Takk :)

Jærbuen

Nesten ingen X75D inventory med hengerfeste, kan dette være korrekt, eller er det bare ikke med i beskrivelsen?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Nasatech

Sitat fra: Jærbuen på søndag 24. september 2017, klokken 13:47
Nesten ingen X75D inventory med hengerfeste, kan dette være korrekt, eller er det bare ikke med i beskrivelsen?

Kan være de har fjernet «option code» fordi det nå er standard. Men usikker. Vanligvis er standard pakker også med i option kodene.

eivind79

Forsvant alle X-inventoryene i helga?
Har fått høre at vår X har transportskade og står i Belgia og venter på utbedring (uten noe tidsestimat), så nyssgjerrig på om det inventory jeg kan bytte til...

Nasatech

Ja. Ser sånn ut. Kommer sikkert noen inn igjen snart. De vil veldig gjerne ha noen inventory samt at demobiler kommer inn nå og da.

ModelS_Oslo88

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA