Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyrt S75 vs ribbet S75D

Startet av knut7, mandag 23. oktober 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

Nasatech

Vet ikke hva som er best. Kan kanskje legge inn to klokker. Den oppdateres hvert 15. minutt, men 11.01 var da siste bil ble lagt til eller oppdatert.

KristianSE

Foreslår «Siste endring: 11:01» og «Liste oppdatert (eller noe mindre forvirrende): 12:00»

elfosilen

Enig. En annen nyttig funksjon hadde vært epostvarsling når en aktuell modell dukker opp.

Amoss

innholdet i dette innlegget er slettet av bruker etter at innholdet var blitt vandalisert til det meningsløse. Avventer gjenoppretting av det opprinnelige innlegget.

"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Nasatech

He, He. Kona jobber med reklame. Siden besøkes 90.000 ganger i mnd (altså - vises) og jeg har fått null referrals. Bruker mye tid på det så vurderte nesten å fjerne linker til bilen og at man evt. må spørre. Har snakket med andre som bruker siden aktivt for å samle referrals selv og syntes det er litt kjedelig når jeg bruker så mye tid på det. Jobber som konsulent og selger timer, så alle timer jeg bruker på dette er i teorien rent tap. Men er jo moro også da! Og digger at så mange bruker den.

Nasatech

Sitat fra: elfosilen på torsdag 26. oktober 2017, klokken 13:59
Enig. En annen nyttig funksjon hadde vært epostvarsling når en aktuell modell dukker opp.

Dette har jeg faktisk i beta, så det kommer :)

DagfinnN

Sitat fra: Nasatech på torsdag 26. oktober 2017, klokken 15:27
He, He. Kona jobber med reklame. Siden besøkes 90.000 ganger i mnd (altså - vises) og jeg har fått null referrals. Bruker mye tid på det så vurderte nesten å fjerne linker til bilen og at man evt. må spørre. Har snakket med andre som bruker siden aktivt for å samle referrals selv og syntes det er litt kjedelig når jeg bruker så mye tid på det. Jobber som konsulent og selger timer, så alle timer jeg bruker på dette er i teorien rent tap. Men er jo moro også da! Og digger at så mange bruker den.
Husk Googles lov nr. 1. Får du brukerne kommer pengene.
Med 90k visninger om dagen er det opp til deg hvordan du kan tjene penger på dette.
X100D hentet 27.05.2020
TM3 SR+ hentet 31.12.2019
x S100D Levert 29.11.2017 - solgt 27.05.2020
x Opel Ampera-E bestilt 20.09.2016 - levert 30. mai 2017 - solgt 20.desember 2019
x Subaru Outback solgt april 2017, går all in electric.
x Tesla S85D hentet 9. november 2015, solgt 12.10.2017
x Nissan Leaf solgt 28.07.2015

Amoss

Sitat fra: Amoss på torsdag 26. oktober 2017, klokken 15:17

Sitater i dette innlegget er fjernet
Dette inlegget hadde 6 - seks - sitater innenfor hverandre.

Lars
Forum admin

Og alle sitatene var relevante for det jeg skrev. All unødig tekst i sitatene var barbert bort (slik jeg også gjorde her). Spesielt siden det jeg siterte var en gammel samtale i denne tråden var det viktig å få med essensen i hva jeg svarte på. I tillegg ble vist også en del av mitt innlegg slettet i samme omgang? Innlegget nå uten disse sitatene og resten av innlegget jeg skrev er umulig å forstå. Vennligst restor innlegget slik det var.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

ELTesla

Siden besøkes 90.000 ganger i mnd (altså - vises) og jeg har fått null referrals.

Etter hva jeg kan se på www.tesla.com så har du 19 henvisninger?

Nasatech

Sitat fra: ELTesla på torsdag 26. oktober 2017, klokken 18:39
Siden besøkes 90.000 ganger i mnd (altså - vises) og jeg har fått null referrals.

Stemmer! Men det er fra kollegaer, venner, familie og noen jeg har pratet med her på forumet og andre forum. Før jeg lagde den inventory siden. 11 av de er utlevert! Dette er fra mai og frem til nå. Har over 60 totalt, men det er fordi jeg er veldig gira. Hadde til og med visittkort før. Er bare kjent som Mr. Tesla i nabolaget og vennegjengen. Flere av naboene mine har bestilt med min referral.

ELTesla

:+1: Mulig du får en til om jeg finner rette bilen.  ;)

Nasatech

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Nasatech på torsdag 26. oktober 2017, klokken 18:45
Sitat fra: ELTesla på torsdag 26. oktober 2017, klokken 18:39

Stemmer! Men det er fra kollegaer, venner, familie og noen jeg har pratet med her på forumet og andre forum. Før jeg lagde den inventory siden. 11 av de er utlevert! Dette er fra mai og frem til nå. Har over 60 totalt, men det er fordi jeg er veldig gira. Hadde til og med visittkort før. Er bare kjent som Mr. Tesla i nabolaget og vennegjengen. Flere av naboene mine har bestilt med min referral.

Skulle egentlig bare mangle, du bruker mye tid på å hjelpe andre her på forumet  :+1:

Nasatech

Nasatech

Sitat fra: DagfinnN på torsdag 26. oktober 2017, klokken 15:38
Husk Googles lov nr. 1. Får du brukerne kommer pengene.
Med 90k visninger om dagen er det opp til deg hvordan du kan tjene penger på dette.

Ja. Ikke 90k om dagen [emoji23][emoji23]

3.000 kroner siden juni 2016. Google teller ikke visninger som ISP teller det. Går du inn og trykker refresh så hjelper ikke det. Derfor bare 470.000 på 16 mnd. Men det dekker serverleie og domenenavn [emoji106]

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA