Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Levering oktober - november 2017

Startet av trinesus, mandag 23. oktober 2017, klokken 09:43

« forrige - neste »

trinesus

Hvor i alle dager endrer man på innstillinger på navigasjon? Hun dama i bilen vår (navigasjonsstemmen) vil ha oss til å kjøre helt idiotiske veier. Satte den på en dag for å sjekke, og hun mente jeg ville bruke 6 timer på turen. Jeg brukte 2 timer når jeg kjørte strake veien.
Har testet litt mer og tror kanskje hun vil ha oss unna bomstasjoner. Det er jo lite praktisk i Norge, så da lurer jeg på hvordan jeg får endret det? Har prøvd litt på bilen, men ikke funnet ut av det :)

Har en 2017 PHEV.

gspott

2017 med innebygd navi? Ikke navi via telefon?

Sent from my iPhone using Tapatalk

trinesus

Sitat fra: gspott på lørdag 02. september 2017, klokken 16:29
2017 med innebygd navi? Ikke navi via telefon?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Innebygd ja :)

VanillaBean

Jeg kjenner ikke navigasjonen i Outlander, men i andre biler kan man blant annet velge å unngå motorvei, unngå bomvei, etc. Kan det være at noe slik har blitt krysset av hos deg?
iMiev siden september 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA