Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering oktober - november 2017

Startet av Touring, søndag 22. oktober 2017, klokken 18:38

« forrige - neste »

JorgenM

i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

TM

Koster 35.900 mer enn vanlig i3. Men jeg valgte charge edition, og siden man med i3s "får" 20" felgene inkl, så er den reelle prisdifferansen i forhold til i3 med 20" ca 26.000. Og så er det bare å legge på så mye utstyr som du har lyst på og råd til. Bilbelter i BMW Blue koster bare 720 kr  ;)

TM

Sitat fra: JorgenM på onsdag 27. september 2017, klokken 21:26
Hehe, du er rå TM, gratulerer  :+1:
Har jo lyst på alle, og jeg får jo ikke renter i banken  ;D

TM

JorgenM

Hm, hver sin smak. Personlig har jeg aldri likt sorte felger, ei heller på i3 ser jeg :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

TM

Akkurat i den fargen synes jeg det passer. Men det er jo smak og behag  ;)

Autowinder

Sitat fra: JorgenM på onsdag 27. september 2017, klokken 21:53
Hm, hver sin smak. Personlig har jeg aldri likt sorte felger, ei heller på i3 ser jeg :)

Helt enig, blir for mye hjul, finere med det meste annet.
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

TM

He,he..antar at de med grytelokk bare er misunnelige  ;)

Toalmar

Er det kommet konfigurator på den nye allerede?
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

TM

Sitat fra: Toalmar på torsdag 28. september 2017, klokken 17:39
Er det kommet konfigurator på den nye allerede?
Nei, men bruk den tyske. Norsk prisliste finner du på nettet.
Angående sorte felger så er jeg kanskje litt tilbøyelig til å være enig at sorte felger blir litt mye hjul. Kanskje dumt å betale ekstra for felger som ser litt "billige" i forhold til standard felgen. Synes også farge er vanskelig å bestemme seg for. Rød bil synes jeg blir for knall, og den nye imperial blå synes jeg er litt mørk for i3s. Ionic finnes ikke lenger, så da står jeg igjen med hvit eller den altfor vanlige mineral grey.

Toalmar

Har hvit selv. Eneste minuset er ved steinsprut så er det svart under så det ses veldig godt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

TM

Sitat fra: Toalmar på torsdag 28. september 2017, klokken 18:28
Har hvit selv. Eneste minuset er ved steinsprut så er det svart under så det ses veldig godt.
Samtidig er vel hvit den enkleste fargen å fixe små lakkskader. Å fjerne steinsprutskader på metallic lakk er ikke lett. Men ser ikke bort fra at jeg ender opp med mineral grey også denne gangen,  men foreløpig er den hvit ☺

TM

Kan glede dere som mislikte de sorte 20" felgene som er opsjon til i3s med at jeg nå er enig med dere. Fint med konstruktive tilbakemeldinger. Det blir standard felg  ;)

Autowinder

Jeg synes 20" Doppelspeiche 431 er fine felger (bare ikke i Jet Black) Litt åpnere enn  Doppelspeiche 430 jeg har i dag, men ser bra ut på i3s...

Autowinder

Jeg håper at sikkerhetsbeltene her er en reklamegreie: https://www.bmw.no/no/all-models/bmw-i/i3/2017/bmw-i3s.html
Se filmen.
i3-blå belter ser rimelig harry ut  :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA