Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Stereoanlegg i Soul - forskjell på utgavene?

Startet av T.K, fredag 20. oktober 2017, klokken 20:16

« forrige - neste »

bno

#45
"Dagens Teslamodeller frister meg ikke i det hele tatt" Den er grei og udiskutabel, men er det noen spesiell grunn siden du nevner Leaf 2 som er en avansert facelift med egentlig gammelteknologi ispedd noen nye teknologiske add-on.

Det kan godt være at jeg har gått glipp av noe som burde tilsi å reflektere over min TM3 bestilling.

Ellers til trådstarter så håper jeg han etter hvert faller til ro med en eller annen brukt Leaf ell E-golf. Det har han tilsynelatende råd til om ikke annet.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

moderator 2

Innleggene etter denne posten er slettet.

Jeg tar en kjapp oppsumering av tråden:

Trådstarter synes Opel AE som averteres på finn.no er overpriset, og at folk burde vurdere alternative biler i stedet.

Andre har kontret med at det i dag ikke finnes alternativer og at prisen, med litt prutningsmonn er det markedet er villig å betale for en elbil med 60kWt batteri i dag.

Jeg har en følelse av at vi har gått tom for konstruktive vinklinger i denne tråden, og jeg stenger den derfor, etter å ha slettet et 20-talls inlegg som ikke bidro konstruktivt til debatten.

Har du mer å komme med, foreslår jeg at du starter en ny tråd, der vi alle prøver å heve nivået et par hakk.

Mvh

Lars C. Krogenæs
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA