Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nytt om Hyundai KONA

Startet av fredrichb, fredag 20. oktober 2017, klokken 19:22

« forrige - neste »

fredrichb

Gode forum, tittelen seier vel det meste: Skal eg kaste meg på lagertømmingstilbod på Nissan Leaf 30 kwh, vente på den nye Leafen, eller velge ein annan av dei rimelege elbilane? Kort om vårt behov:

Vi er ein familie på fire (to barneseter, to barnevogner) som vil ha ny elbil, men bruke så lite pengar som nødvendig på bil. Det vil seie godt under ein halv mill. totalt. Vi bur i distrikta, og må ha to bilar. Tesla er ikkje alternativ.

Vi har nylig kjøpt ein fossil Renault familiebuss, 2014-modell, som kosta oss ca 175'.
Vi hadde ein Soul 15-modell, som vi solgte med 40' i verditap etter knapt to års bruk. Den bilen er sårt sakna, men barnevogna gjekk ikkje inn bak..

Elbilen blir brukt til: 1) småkøyring lokalt, 2) jobbpendling for sambuar (5 mil ein veg) og 3) jobbkøyring for meg (innan ein radius på 10-15 mil). Vil derfor helst ha 30kwh-batteri, men bilen må ikkje vere ny.

Har lading i garasje med TN-nett, både blått og rødt stikk.

Vi har fått eit tilbod frå Nissan på ein Leaf 30kwh Tekna, til 257' alt inkludert.

Råd og innspel?







Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: fredrichb på søndag 27. august 2017, klokken 10:13
...Vi hadde ein Soul 15-modell, som vi solgte med 40' i verditap etter knapt to års bruk. Den bilen er sårt sakna, men barnevogna gjekk ikkje inn bak..
...
Barnevogna ville gått inn i Soul'en viss du hadde følgt andre på Forumet :) https://elbilforum.no/forum/index.php/topic,18550.msg302571.html#msg302571

Karl-Wilhelm

Ville vært litt var på å kjøpe en ny Leaf så nær utgivelsen av neste, og når en er avhengig av stort batteri så begrenser det seg tildels til pent brukte nokså nye kjøretøy hvor garanti ikke lengre er en utfordring.

Ligger noen 30kwh Tekna på finn i nærheten av 200 og ville sterkt vurdert dette før nytt, så kan en jo heller tenke at de sure pengene som forsvant da dere solgte Soul nå effektivt er blitt et bilbytte.
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

fredrichb

Takk for svar. 257' for ny 30kwh er ikkje eit løp og kjøp-tilbod med andre ord..


downlow

Sitat fra: fredrichb på søndag 27. august 2017, klokken 20:12
Takk for svar. 257' for ny 30kwh er ikkje eit løp og kjøp-tilbod med andre ord..

Joa det kan jo være det egentlig, hvis du tenker på at neste leaf som kommer vil være til en helt annen pris( dyrere). Ville ventet noen uker til pris på ny leaf er klar, og så tatt en avgjørelse.

Kan nevne at min Tekna betalte jeg 278" for i Januar
2017 Leaf Tekna 30 kWh

fredrichb

Det nyanserer biletet litt.

Etter å ha lest gjennom tråden om neste generasjon Leaf, står eg igjen med tre alternativ.

1) Ta bussen nokre månadar og vente pent på 2018 Leaf.
+ Ny, moderne bil, med lang rekkevidde og kraftigare motor. Kanskje også litt betre plass.
- Blir uansett langt dyrare enn å kjøpe dagens Leaf, sjølv med ekstra verditap på den gamle.

2) Slå til og kjøpe utgåande 30kwh Tekna
+Forutsigbart, velprøvd, fornuftig bilhald til ein overkomeleg pris.
- Blir fort gammal når den nye kjem

3) Gjere som ein god sunnmøring: Drite i det nye og kjøpe den (om lag) billigaste norske Leafen på Finn: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102494435
+Økonomi. Denne kan uansett ikkje tape seg meir enn 100'
-Rekkevidde. Men kan hurtiglade mykje for pengane eg sparer..

leafnor

Leaf 2012/Aug 160.000 km

fredrichb

Har tilbod om ein 1-eigars norsk Leaf 2012, 75' km, med alle 12 batteristrekane intakt. Pris: 90.000,-  Godt kjøp?

Karl-Wilhelm

#8
Få kjøpt en OBD å sjekk hvor nær den er ved å miste nummer 12, bør helst være fulladet når du sjekker. Da det er interessant å se hvor godt pakken er balansert også, som gir en indikasjon på at cellene fortsatt har noenlunde lik kapasitet.

Denne fungerer og teknikmagasinet finnes over hele Norge så bør være lett å få tak på:
https://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/bilstereo/tilbehor/vgate-obd2-icar2-wifi
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

Mazzbot

Sitat fra: Karl-Wilhelm på mandag 28. august 2017, klokken 11:24
Få kjøpt en OBD å sjekk hvor nær den er ved å miste nummer 12, bør helst være fulladet når du sjekker. Da det er interessant å se hvor godt pakken er balansert også som gir en indikasjon på at cellene fortsatt har noenlunde lik kapasitet.

Denne fungerer og teknikmagasinet finnes over hele Norge så bør være lett å få tak på:
https://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/bilstereo/tilbehor/vgate-obd2-icar2-wifi

Funker den kun til apple ?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

fredrichb

#10
Takk for god hjelp, alle saman!

moderator 2

Slike tråder som dette er gull-verdt for andre. Det er derfor helt greit at den blir stående, på linje med de fleste andre tråder på forumet de siste 12 årene.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Karl-Wilhelm

i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

Luftventil

- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

fredrichb

Fortsatt i tenkeboksen, altså. Men har slått frå meg Leaf av eldre årgang. Vil ha forvarming via app, og har meir tru på Nissan Connect enn Carwings.

Har fortsatt tilbod på 257' for ny Leaf.

BMW i3 er på leasingkampanje no (Maraton-edition), og kan også kjøpast for 330'. Men til tross for kampanje med 0,9% rente er leasing dyrt: totalpris 164' på tre år.

Golf kan ikkje leverast før neste år, og er uansett dyr. Ioniq og Ampera er berre å gløyme.

Blir ikkje heilt einig med meg sjølv, her. Leaf er jo det trauste fornuftskjøpet, som har god plass og tilstrekkelig rekkevidde. Men i3 er jo så morsom å køyre, heilt til barnevogna skal inn og ungane inn i barneseter..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA