Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: V2G over eksisterende Type1/Type2 ladestasjoner?

Startet av pasi, fredag 20. oktober 2017, klokken 16:24

« forrige - neste »

pasi

Hei! Jeg har vært dum og lagt opp car-net med wlan når e-golfen har mulighet for SIM. Ved opprettelse fikk jeg spørsmål om wlan eller sim, og valgte desverre wlan. Noen som vet hvordan jeg forandrer slik at car-net benytter sim isteden?

MVH Pål

pasi

Noen som vet? Premium telefon egen sim slot?
MVH Pål

SteinarSun

Car-Net har egen oppkobling ,men skal du bruke apps eller Android Auto/Google maps må du ha en egen dataforbindelse.
På min forrige e-golf,(Premium BT) var det bare å tillate bruk av mobildata i innstillinger så funket sim-kortet i bilen uten problemer både på data og tale.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

pasi

Takk for svar, husker du hvor du fant tillat bruk av mobildata i innstillinger? slik det er nå så er "fortsett" bare grået ut ved oppsett og valg av sim. Har satt inn datakort som funker gull i en eks. ipad.

MVH Pål

SteinarSun

Sitat fra: pasi på onsdag 30. august 2017, klokken 22:28
Takk for svar, husker du hvor du fant tillat bruk av mobildata i innstillinger? slik det er nå så er "fortsett" bare grået ut ved oppsett og valg av sim. Har satt inn datakort som funker gull i en eks. ipad.

MVH Pål
Du må inn på meny/innstillinger i skjermen, så ligger nettverk og data ganske langt nede på listen.
Pass på at du har simkortet i før du endrer innstillinger
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA