Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjen åbner sig alene?

Startet av Vhagar, torsdag 19. oktober 2017, klokken 21:02

« forrige - neste »

Anders LH

Sitat fra: eb på fredag 25. august 2017, klokken 21:08
Kan anbefale Britax Max Way. Det er ikke isofix, men den kan monteres på midterste setet, og da kan både fører- og passasjersetet justeres fritt (barnesetet "passer" mellom seteryggene på framsetene)

Noen som har prøvd Max-Way i midten sammen med Isofix-sete bak førersete? Jeg må ha to bakovervendte seter til venstre og på midten av andre rad for å kunne komme til tredje rad i sjuseteren som snart blir levert. Max-way er helt klart det beste setet å ha i midten, det er superkompakt.

Det jeg er usikker på erom Besafe-setet vi har i dag får plass bak fører, det er ikke isofix og tar derfor mer plass fremover. Spørsmålet hvis det er for stort blir om et nytt, kortere isofixsete vil presse Max-Way-setet for langt mot høyre.
2017 TMX 75D, bekreftet 2.8.

Øyvind.h

Fikk stygge merker i seter av Max-way, ettersom setet må festes stramt mot sitteputen. Hardt trykk som deformerte skinnet.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Lokführer

Cybex Sirona er jeg utrolig fornøyd med det ser ut til at det ikke deformerer sitteputa.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Anders LH

Jeg bruker harde beskyttelsesmatter (Prince Lionheart) mellom barnesetene og skinnet, det ser ut til å hjelpe i bilen vi har nå. 
2017 TMX 75D, bekreftet 2.8.

CaZpaH

Sitat fra: Anders LH på lørdag 09. september 2017, klokken 17:52
Jeg bruker harde beskyttelsesmatter (Prince Lionheart) mellom barnesetene og skinnet, det ser ut til å hjelpe i bilen vi har nå.

Brukt denne selv på skinnseter i bmw. Ikke antydning til merker i setet etter bilstolen.
Kommende: 2020-21(?) Tesla Y Long Range Leveres: ?
Nåværende: 2017     Tesla X75D -Levert: 29.11.2017
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

cstromme

Sitat fra: CaZpaH på lørdag 09. september 2017, klokken 22:52
Sitat fra: Anders LH på lørdag 09. september 2017, klokken 17:52
Jeg bruker harde beskyttelsesmatter (Prince Lionheart) mellom barnesetene og skinnet, det ser ut til å hjelpe i bilen vi har nå.

Brukt denne selv på skinnseter i bmw. Ikke antydning til merker i setet etter bilstolen.

Bruker de harde (og lange, finnes i korte utgaver og) Prince Lionheart setebeskytterene her og, både i vår forrige Model S, og i Model X-en nå, og har samme opplevelse. Ser ikke antydning til at setene har vært der når vi tar de ut.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA