Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: TU.no - Gigafabrikk-planene er ikke nok - EU vil ha en «Airbus for batterier»

Startet av supaplex, mandag 16. oktober 2017, klokken 18:47

« forrige - neste »

kristian86

Sitat fra: smurf på onsdag 23. august 2017, klokken 13:49
Hei,
er mattene på gulvet er sorte uavhengig om man velger av sort, hvit og kremfarget?

Nei.

På kremfarget bil er gulvteppe og matter også kremfarget. I tilleg plasten på siden av midtkonsoll etc.
-2017 Tesla Model X 75D (7-seter, AP2, Luft, Premium) - Levering tidlig desember
x2016 Tesla Model X 60D (7-seter, AP1, Luft, Vinter)
x2014 Tesla Model S 60 (Tech, Luft, Skinn, Pano, Vinter)
x2015 VW e-Golf (Skinn, Ryggekamera, Parksensor, Mørke ruter ++)

smurf

Takk for svar. Ble litt mer skeptisk da mtp at de fort blir møkkete/misfarget. Noen som har erfaring med de?
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Espen Hugaas Andersen

Jeg vil anbefale gummimattene som man kan kjøpe som ekstrautstyr. Tror de bare kommer i svart, men de er i hvert fall gode til å fange opp sand og slikt.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

cstromme

Sitat fra: kristian86 på onsdag 23. august 2017, klokken 14:16
Hei,
er mattene på gulvet er sorte uavhengig om man velger av sort, hvit og kremfarget?

Nei.

På kremfarget bil er gulvteppe og matter også kremfarget. I tilleg plasten på siden av midtkonsoll etc.

Merkelig. Vi har hvitt interiør og svarte gulvmatter, plast++. Så dette må gjelde kun kremfarget.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Kilroy

Har hatt de ultra-hvite i 10 måneder, veldig fornøyd. Skitt vises ja, men det er jo ekstremt lett å tørke av, mye enklere enn på sort skinn fra Tesla. Litt misfarging fra jeans blir det, men dette er også lett å fjerne. Nå får man jo sort-vegan også så det er nok safest valg, men personlig synes jeg det er tøffere med hvitt.
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

Kim Kim

Sitat fra: Kilroy på onsdag 23. august 2017, klokken 20:23
Har hatt de ultra-hvite i 10 måneder, veldig fornøyd. Skitt vises ja, men det er jo ekstremt lett å tørke av, mye enklere enn på sort skinn fra Tesla. Litt misfarging fra jeans blir det, men dette er også lett å fjerne. Nå får man jo sort-vegan også så det er nok safest valg, men personlig synes jeg det er tøffere med hvitt.

Hvordan fjerner du misfarging fra jeans?
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

...

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 23. august 2017, klokken 14:55
Jeg vil anbefale gummimattene som man kan kjøpe som ekstrautstyr. Tror de bare kommer i svart, men de er i hvert fall gode til å fange opp sand og slikt.
Hvor mye koster disse hos Tesla?

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: nix på torsdag 24. august 2017, klokken 07:47Hvor mye koster disse hos Tesla?
Jeg betalte 1589,60 kroner i juni. Da kjøpte jeg kun gummimatter for forsetene.

Jeg bruker andre rad og bagasjerom sjeldnere, så jeg har ikke kjøpt resten av mattene. Jeg får vurdere dette etter hvert.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Kilroy

Jeg bruker skinnrens fra swisswax som jeg hadde liggende fra før. Sikkert mye annet som kan brukes også, men det fungerer, så har ikke lett etter noe annet :)

Sitat fra: Kim Kim på onsdag 23. august 2017, klokken 22:41

Hvordan fjerner du misfarging fra jeans?
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

smurf

Sitat fra: kristian86 på onsdag 23. august 2017, klokken 14:16
Hei,

Nei.

Hei, var innom Tesla før jeg bestilte 100D. Selger fortalte at alle X kommer med sorte gulvmatter, men på S er ikke slik. Høres bra ut. Lys beige matter er lite praktisk mtp å holde rent.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Gordon Retriever

Nok en runde med youtubeblogger som tømmer ketchup på de hvite setene:

Ønsker meg en video der noen lar ketchupen være på setet til neste dag før den tørkes bort.
Spørsmålet er også hvor lang tid det tar før avfarging fra dongeri blir permanent.

Oreo

Er det slik å forstå at det er Vegan-setene (a.k.a. kunstskinn) du har i hvit Kilroy?
Bjørn's seter er vel ikke-Vegan (ekte skinn) eller tar jeg feil? Mulig hvitt alltid var vegan??
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

olavxxx

De perforerte var ikke like holdbare, men de produseres ikke lenger.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA