Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forsikring hos Gjensidige

Startet av kh86, tirsdag 22. august 2017, klokken 11:34

« forrige - neste »

TeslaModelX

8500,- i året for min del. 70% bonus, beste forsikringen, 8000 i egenandel.
Er Tekna-medlem.

Luring

Eg fekk 18% rabatt som DNT medlem  ;) (av alle ting...)

Luring

Da vart endleg pris for min del 8600/år med 12000 i egenandel og 40000 km/år hos Gjensidige.

mmmilen

>:(
Gjensidige annonserer "bedre betingelser" (lavere bonustap, osv.), men det er vel neppe snakk om bedre betingelser når månedsbeløpet økte med 50% når dette ble innført (noen gang i mars)... sammenlignet med når jeg sjekket pris sist et par uker før.

Amundmo

Når jeg sjekket pris på nett i desember når jeg bestilte bilen så ble prisen ca 850 per mnd med 25 000km. Hentet ut bilen på mandag og prisen endte opp på ca 1300,- per mnd. Unnskyldning: de kunne ikke fastsette pris helt sikkert før de hadde reg nr pga var så mange varianter.... ???
Ampera-e bestilt 29/9- levert juni 17.

mmmilen

Akkurat samme svar som jeg fikk fra Gjensidige når jeg spurte dem om prisendringen...
Sitat fra: Amundmo på tirsdag 24. april 2018, klokken 23:15
Når jeg sjekket pris på nett i desember når jeg bestilte bilen så ble prisen ca 850 per mnd med 25 000km. Hentet ut bilen på mandag og prisen endte opp på ca 1300,- per mnd. Unnskyldning: de kunne ikke fastsette pris helt sikkert før de hadde reg nr pga var så mange varianter.... ???

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA