Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye og kommende hurtigladere - post bilder og info her

Startet av mpkoh, torsdag 12. oktober 2017, klokken 10:26

« forrige - neste »

teslashrink

Noob-spørsmål. Hvordan kommer man inn på View Spec og får se utstyrskodene som er benyttet ift produksjon av bilen???

HowieX

Min svoger som bekreftet bestilling i slutten av august, begynnelsen av september, har fått bekreftet at hans bil blir levert med gamle 2.rad setene. Bilen ble produsert i forrige uke, og han har fått levering desember/januar. Synes det høres veldig merkelig ut. Kan det stemme? 
Tesla Model X 75D - Pearl White 5 Seter, sort vegan med karbon, Premium og oppgradert autopilot - levert lørdag 2. desember 2017
Kia Soul EV 2016
BMW 525d Xdrive Touring 2012 (solgt)

jervi

Det høres veldig spesielt ut. Jeg bekreftet 31. juli og bilen ble produsert i starten av september. Den har de nye setene.

geear

Høres usannsynlig ut. Siste jeg har hørt her inne som har fått gamle seteløsningen var bekr. 7. august, men han fikk vel i tillegg en inventory-bil såvidt jeg har forstått, iallfall VIN 7000 lavere enn min to dager etterpå (som er produsert for flere uker siden med den nye løsningen).

Han får se nøye på bildene på Tesla-kontoen og se om det fortsatt er individuelle seter med like høy nakkestøtte på hele midtrekka, hvis ikke er det de nye. Evt. høyreklikke view spec, kopier og lim den inn i en "URL decoder" (google), har han SR06 er det nye 2. rad, SR01 er den gamle.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA