Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 75D vs 100D typical og reell kapasitet

Startet av ModelXoslo, torsdag 05. oktober 2017, klokken 17:22

« forrige - neste »

larssr

Jeg har lagt inn bestilling på bil, men ikke fått noe søknad eller noe i forhold til kampanjerente. Vært i kontakt med selger tidligere i uka som vet at jeg ønsker dette.

Har nå ikke klart å få tak i noen på to dager. Hva gjør jeg? Er ikke interessert i å gå glipp av kampanjen fordi det ikke er mulig å få tak i Tesla..

Øggen

Når du avtalte med selger, fikk du en SMS som du skulle svare JA på? I så fall e alt i boks.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

larssr

Nei, ingen bekreftelse. Jeg har heller ikke bekreftet bilen enda, må dette gjøres da på forhånd? Jeg har frist på det 02.10. Kanskje lurt å gjøre det i løpet av morgendagen?

Øggen

Du bør vel få ordna det meste idag, mens banken har åpent.
P85, pearl white,  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

mthoring

Sitat fra: larssr på fredag 29. september 2017, klokken 13:14
Nei, ingen bekreftelse. Jeg har heller ikke bekreftet bilen enda, må dette gjøres da på forhånd? Jeg har frist på det 02.10. Kanskje lurt å gjøre det i løpet av morgendagen?

Bilen må ikke bekreftes, men du må få sms med lånesøknad som du svarer ja på, for deretter å få bekreftelse om at det er innvilget.
S75D MCU1/HW3 - prod 27/8/17

tibber73

Jeg fikk en sms fra DNB med link til min lånesøknad. Det er selgeren hos Tesla som starter prosessen.
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

larssr

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Muffinman

Var siste dag med kampanje i dag? Spør for en kjenning...

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Muffinman på fredag 29. september 2017, klokken 17:47
Var siste dag med kampanje i dag? Spør for en kjenning...

Snakket med DNB om noe annet, i morgen er tydeligvis siste dag.

HalvorV

Tesla Model 3 Performance - Oh Happy days!
Hyundai Kona - Lempet over på en stakkar før overtagelse
Audi e-tron quattro Kansellert
TMX 75 Bestilt - Kansellert

MyMuffin

ser 0.25% fortsatt dukker på opp i design studio - lurer på hvor lenge de kan kjøre dette løpet med "forlenget" kampanje.
Er jo mange som går i "fella" og bestiller da selger sier at kampanjen bare varer ut måneden etc. og vips så ble den forlenget med en måned til.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

ludwig_holberg

Tesla selger strålende på kampanjerenta, så den beholdes vel helt til de kommer med noe annet nytt på bilen som kan ta over som salgsdriver.

Nå har de levert 2000 biler i september, blir sikkert mange i oktober, og kan fort få en durabelig naboeffekt utover høsten. Kanskje innser hvermansen omsider at det ikke er noe som er i nærheten av en Tesla skal du ha en god og fremtidsrettet familiebil i dagens marked  :D :+1:

Copernicus

Merkelig, design studio på mobil viser rente på 1,69% nominell, mens på PC viser den fremdeles 0,25%.. De har vel ikke helt bestemt seg om de vil avslutte kampanjen  :o  ;D
Tesla Model S75D - bestilt 26.09.17
Teller dager.... :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA