Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Våren 2011: Think i økonomisk trøbbel

Startet av Lynet, søndag 17. april 2011, klokken 07:40

« forrige - neste »

Lynet

Er det noen som har en pent brukt Palm m505 eller m515 til salgs som jeg kan bruke som Nikometer på min Think?
Fikk kjøpt billig på ebay tidligere i høst. Jeg måtte kjøpe to da jeg også fikk tilslaget for $0,99 på den ene!!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Baltor

Det ligger nå mange tilsalgs på ebay. Husk at du ikke trenger ac lader, dette gjør det billigere.
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

think04

Er også interessert i en eller to slike. Hva trengs i tillegg til selve Palm enheten og hvor kan jeg kjøpe det som trengs ?

Lynet

Du trenger da følgende:
Programvare som du kan laste ned her: http://sites.google.com/site/theevmonitor/think-ev-monitor/download
Kabel som du får kjøpt ved å bestille på denne eposten: info@uppladdning.nu
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA