Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading i fellesgarasje: Lade fra vanlig stikkkontakt som går til lys/nødlys?

Startet av geear, mandag 02. oktober 2017, klokken 11:05

« forrige - neste »

geear

Virker som det er veldig mange X i bestilling for tiden, og veldig mange som planlegger å bruke originale 20" til vinterdekk. Kan bli vanskelig å få noe som helst for de nye dekkene en plukker av, så det kan bli en dyr løsning med både sommerfelg+sommerdekk+vinterdekk ser jeg... ser det ligger en del sommerdekksett fra X på Finn allerede.

Syns dessverre de originale 22" Onyx er forferdelig stygge (dekk og felg går sammen og ser ut som et svart hull), så om man vil ha noe større/annet enn 20" slipstream  er det ikke noe å velge i. Onyx hadde vært mer aktuelle om de kom i lysere farge.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

msater

Kan vel legge original Michelin på f.eks PH Turbin? Noen ekstra kroner i montering, men blir en billigere løsning enn 20" vinterdekk fra Tesla.

Jeg har ikke samme problemet med Onyx som deg, kun prisen på 47k som er for drøy :) De var vel levert i sølv tidligere? Sett flere biler med 22" med sølvfelger som ser originalt ut.

Dette er vel fra gammel design studio
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

geear

Ja, men hvis jeg kjøper 20" vinterhjul så bruker jeg det uoriginale på vinteren. Ergo billigste løsning. Men tanken var egentlig mer å bruke slipstream som vinterhjul og kjøpe 21-22" til sommerhjul. Da blir 20" sommerdekkene som står på bilen fra fabrikken bare "gi bort" på Finn.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

msater

Ja, det koster å være jålete :) Jeg har hatt samme problem med både BMW og VW som jeg eier nå  så dette er helt standard.
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA