Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Anbefaling av jekk til Model X

Startet av Erl_end, lørdag 30. september 2017, klokken 19:49

« forrige - neste »

Magnus Hansen

Øggen

Nei, det e veldig vanskelig å sei uten meir info. Men ej vil sei........ et plastdeksel !?!
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Magnus Hansen

Fra denne:

@4:27.

Forøvrig @4:23: "Roof rack attachment?" "-No"    ???

Magnus Hansen

Lurer på om det der er falsk alarm. Synes også på dette bildet og er ikke sentrert.

Måkemannen

Bilene som er i produksjon nå, er alle RWD. Om det er noe i teorien om at hengerfeste kommer med AWD, er vel mulig man må vente litt på slike luker og deksler?

Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk

Magnus Hansen

I videoen blir denne luken presentert som luke til hengerfeste. Men det kan altså ikke være riktig. Blir også sagt et par andre snodige ting: Ingen feste for takstativ. Ingen varme i bakseter.

kaiat

Jeg tror de her mener tauekrok eller slepekrok om bilen trenger å dras ut av ei grøft f.eks.

ProsjektX

Det dekslet der er visstnok bare et deksel over bolter som holder dekslet under støtfanger på plass. Om vi ska stole på Musk'en twittret han dette i går, så da er det vel bare å glemme hengerfeste en gang for alle....

2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

krister461

Sitat fra: ProsjektX på lørdag 07. oktober 2017, klokken 10:47
Om vi ska stole på Musk'en twittret han dette i går, så da er det vel bare å glemme hengerfeste en gang for alle....
Det var da å lese vel mye i en tweet som omhandler første versjon av konfiguratoren...

Måkemannen

Wild horses won't drag me away, men det ser dystert ut nå ja. :(

steam

Sitat fra: Måkemannen på lørdag 07. oktober 2017, klokken 13:15

Jeg kjenner at jeg blir mer og mer fornøyd med at jeg valgte en Model S istedetfor.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Måkemannen

Sitat fra: steam på lørdag 07. oktober 2017, klokken 13:21
Sitat fra: Måkemannen på lørdag 07. oktober 2017, klokken 13:15

Jeg kjenner at jeg blir mer og mer fornøyd med at jeg valgte en Model S istedetfor.
Jeg kjenner at jeg er litt mer fattiglus enn du. ;)

Apfelsaft

Det er viktig at vi ikke tar konklusjoner på forhånd. Model X hadde ikke tilhengerfeste i begynnelsen heller. Tesla vet heller ikke nøyaktig hvordan produksjon utvikler seg. I den Tweet-en snakket de helst om situasjonen nå.

Ikke kast bort kølappen din fordi du antar ting. Tilhengerfeste kan fortsatt bli en realitet. Spesielt om folk lager lyd støy rundt det. Ingenting skjer om alle holder kjeft.
BMW i3 2016 fullutstyrt
Model 3-reservasjon

kW = effekt (ytelse fra motor)
kWh = energi (batterikapasitet)

lunitiks

De fatter ikke hvor mye hengerfeste teller for nordmenn, skandinavere og europeere. De fatter det rett og slett ikke. Model X selger som hakka møkk nå og det er ikke pga flaksende bakdører
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

SIS

Ikke h.feste pr. idag nei. Men sier ikke at det aldri vil komme.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA