Hovedmeny

Hengerfeste like vell..!!??

Startet av Erl_end, søndag 06. august 2017, klokken 19:26

« forrige - neste »

HalvorV

Det er enkelt... det var ikke en mulighet i desember.

Tesla Model Y Performance solgt, bensin er den nye vinen!

Handyman

Sitat fra: hgs på onsdag 30. januar 2019, klokken 14:21
Skulle dette stemme blir det bil i retur innen 3 dager og ny bestilling for vår del om bilen vår glapp unna dette. Den ventetida er verdt det.
Enig, men klamrer meg til hvert et positivt signal ;-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

trikola

Skulle dette stemme blir det bil i retur innen 3 dager og ny bestilling for vår del om bilen vår glapp unna dette. Den ventetida er verdt det.

Samme her.

Kan bli en liten Osborne-effekt for Tesla. Derfor håper jeg at de har tenkt på det.
TM3LR EAP+FSD 3.2019 "el Tekno Gigante"

Magnus Hansen

Sånn av nysgjerrighet: er planen å vente til levering og se om hengerfeste da har blitt tilgjengelig for bestilling? Og beholde bilen hvis det ikke har blitt tilgjengelig?

GOS

Det blir det nok her også
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

hgs

Sitat fra: Magnus Hansen på onsdag 30. januar 2019, klokken 14:29
Fatter ikke at folk bestilte bil i desember hvis man var så innmari opptatt av hengerfeste..

Ellers er det vel lettere å avbestille nå og heller bestille på nytt når/hvis det blir tilgjengelig..

Det var ikke mye i desember som tyda på at hengerfeste skulle komme i overskuelig framtid, og iallfall ikke at biler produsert i januar skulle være klargjort for det.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

Handyman

Må bare finne ut hvordan man sikkert kan fastslå om bilen har HW3 og ledningsnett for HF.
Skal vel være enkelt?

Counterpointer

Sitat fra: Handyman på onsdag 30. januar 2019, klokken 12:13
Nytt lys i tunnelen?
https://www.tocn.no/2019/01/kommer-tesla-endelig-med-hengerfeste-pa-model-3/?fbclid=IwAR02bUvwUorZ959b-lC3XwxABi-3VdRAKriah_TvpF339ZBjo0d0_QCqATI
Kan det være at luftfjæring blir en forutsetning? eller er det bare forberedelser for Y?
Inntil det kommer noe offisielt om dette så går jeg ut fra at dette er forberedelser til Y.

MooCow

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 30. januar 2019, klokken 19:07
Sitat fra: Handyman på onsdag 30. januar 2019, klokken 12:13
Nytt lys i tunnelen?
https://www.tocn.no/2019/01/kommer-tesla-endelig-med-hengerfeste-pa-model-3/?fbclid=IwAR02bUvwUorZ959b-lC3XwxABi-3VdRAKriah_TvpF339ZBjo0d0_QCqATI
Kan det være at luftfjæring blir en forutsetning? eller er det bare forberedelser for Y?
Inntil det kommer noe offisielt om dette så går jeg ut fra at dette er forberedelser til Y.

Enig! Står og Cold weather package. Håpar, men tørr ikkje å tru  ::)

Funderar og på kjelda til TOCN, rart at dei ikkje har skreve noko om det.

Amoss

Hmmm... Vel, da blir det ikke noe lang ventetid til Model Y kommer dersom angivelsen av oppstart av produksjon var 9/1 i år :)
Model S 85D

Counterpointer

Sitat fra: Amoss på onsdag 30. januar 2019, klokken 23:01

Hmmm... Vel, da blir det ikke noe lang ventetid til Model Y kommer dersom angivelsen av oppstart av produksjon var 9/1 i år :)
Y skal jo være basert på 3 og det er jo mulig de starter med noen tidlige alfa utgaver , den skal jo snart presenteres..... [emoji6]

trykkertor

Var det noe rykter om Model Y unveil 15. mars?

Handyman

Sitat fra: trykkertor på onsdag 30. januar 2019, klokken 23:21
Ja det er et rykte, kommer kanskje mer om det i earnings call i natt.

daktari

Sitat fra: Handyman på onsdag 30. januar 2019, klokken 23:24
Sitat fra: trykkertor på onsdag 30. januar 2019, klokken 23:21
Ja det er et rykte, kommer kanskje mer om det i earnings call i natt.
Produksjon av Y i volum tidligst høsten 2020 sa de i går - starter arbeid med "tooling" i vår.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

las^se

Vet ikke om dette er besvart, men klarte ikke å finne svaret.

Siden det står 0kg kulevekt i godkjenningen i Norge, vil dette bety at dersom jeg får installert tredjeparts hengerfeste, så vil jeg ikke lovlig kunne ha sykkelstativ på dette?

VW e-up! -14

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA