Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: New rear seats..

Startet av tomrh, fredag 29. september 2017, klokken 21:26

« forrige - neste »

Agmuns

Sitat fra: doldis1 på torsdag 10. august 2017, klokken 20:25
.
SitatSer noen nevner PSA kommer til å gå konkurs. PSA leverer motorer til BMW og PSA har tilgang til Ampera-E-teknologien etter Opel-oppkjøpet

PSA har tilgang til A-e teknolog1? Hvor har du det fra? Så vidt jeg vet fikk de noen håndfuller Bolt med Ae
merke i grillen i medgift for å kjøpe Opel ..?
Hvorvidt man skal tro på alt som står i avisen er en annen diskusjon, men det har da kommet frem i mediene at PSA får en eller annen form for hjelp med elbilteknologien i Ampera-E frem til PSA hoster opp sin egen elbilplattform.

Første treff på Google: http://europe.autonews.com/article/20170217/ANE/170219852/psa-will-be-allowed-to-license-gms-ev-technology-report-says

bno

Sitat fra: tomrh på torsdag 10. august 2017, klokken 18:02
Leste flg om Nokia:
...men Toyota satset på hydrogen?
Lurer egentlig litt på om det kan ha vært en avledningsmanøver for å dra fokuset vekk fra el, som jo er den reelle up-and-coming teknologien de er redde for.
Den tanken må jeg si har streifet meg også
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

doldis1

Sitat fra: Agmuns på torsdag 10. august 2017, klokken 21:42
Sitat fra: doldis1 på torsdag 10. august 2017, klokken 20:25
.
SitatSer noen nevner PSA kommer til å gå konkurs. PSA leverer motorer til BMW og PSA har tilgang til Ampera-E-teknologien etter Opel-oppkjøpet

PSA har tilgang til A-e teknolog1? Hvor har du det fra? Så vidt jeg vet fikk de noen håndfuller Bolt med Ae
merke i grillen i medgift for å kjøpe Opel ..?
Hvorvidt man skal tro på alt som står i avisen er en annen diskusjon, men det har da kommet frem i mediene at PSA får en eller annen form for hjelp med elbilteknologien i Ampera-E frem til PSA hoster opp sin egen elbilplattform.

Første treff på Google: http://europe.autonews.com/article/20170217/ANE/170219852/psa-will-be-allowed-to-license-gms-ev-technology-report-says

Na, fikk ikke med meg at dette var bekreftet ( hvis det er det da ?) Uansett er teknologien relativt
uinterresant enn så lenge, sjansen for at noen kan produsere Bolt til 37500 usd og gå i pluss er mikroskopisk..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA