Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Installatør i Bergen

Startet av Tromic, onsdag 27. september 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Tromic

Jeg søkte, men fant ikke noen nylig tråd om dette.

Jeg kjørte i oslo sentrum i dag (ca 40 kmt) og var uoppmerksom et øyeblikk. Men auto nødbremsen reddet meg fra en kjedelig kollisjon. I det jeg var i ferd med å kjøre i rumpa på en annen bil, ulte det og jeg kjente bilen bremset ned - akkurat nok til at jeg fikk fart på meg og banket bremsen i bunn. Er dette nytt eller er det bare jeg som har kjørt prikkfritt til nå?
Drammen.
Mitsubishi i-Miev 2011 - går som en klokke fortsatt
Tesla Model S 2013 - bruktkjøpt 2015. Fantastisk! Solgt.
Tesla Model X60D bestilt 24/9-2016

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Tromic på torsdag 03. august 2017, klokken 19:17
Jeg søkte, men fant ikke noen nylig tråd om dette.

Jeg kjørte i oslo sentrum i dag (ca 40 kmt) og var uoppmerksom et øyeblikk. Men auto nødbremsen reddet meg fra en kjedelig kollisjon. I det jeg var i ferd med å kjøre i rumpa på en annen bil, ulte det og jeg kjente bilen bremset ned - akkurat nok til at jeg fikk fart på meg og banket bremsen i bunn. Er dette nytt eller er det bare jeg som har kjørt prikkfritt til nå?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Wattson

Hmmmm, Usikker på om dette virker hos meg? Skal autostopp virke også når autopilot ikke er påslått?
S90D 22de mars 2017 AP2 (+bestilt FSD)
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

Tromic

Drammen.
Mitsubishi i-Miev 2011 - går som en klokke fortsatt
Tesla Model S 2013 - bruktkjøpt 2015. Fantastisk! Solgt.
Tesla Model X60D bestilt 24/9-2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA