Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Inventory S75D, nå 0-100, 5,4 sek.

Startet av edvintt, tirsdag 26. september 2017, klokken 20:03

« forrige - neste »

edvintt

Min Leaf ble levert med 8A ladekabel, men selgeren hadde lovet meg 10A, så jeg fikk etter hvert kranglet meg til det. Den gamle fikk jeg lov til å beholde for bryet, så tenkte jeg kunne selge den. Noen som er interessert og/eller kan tipse om normal pris for en slik? Finner merkelig nok lite annonser av slik type på finn. Laderen er bare såvidt brukt, og "bag" til oppbevaring (ja, selv bruksanvisning) følger også med.

Husky

Min Leaf 30 ble også levert med 8A. På første service fikk jeg - helt uten å ha sagt noe som helst - en 10 A i tillegg. Så jeg vil tro det ligger ganske mange 8A-kladder rundt omkring, og omsetningsverdien på disse er nok ikke så stor.

elekTrond

Er det Panasonic ladere, maken de som har vært i "alle år"? Er det billig nok kan jeg være interessert i en.

Hvor i landet bor dere to? Jeg holder til på Gjøvik.
'13 Mjau

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA