Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Chademo Adapter

Startet av BadCat, mandag 25. september 2017, klokken 20:42

« forrige - neste »

BadCat

Holder på med å finne egnet El bil i forhold til mine behov (pendler rund 8 mil daglig (en vei)). Har ikke bestemt meg ennå men har avgrenset valget til Tesla S, BMW i3 eller vente på nye Leaf som jeg hører er leveringsklar utgangen av 2017. Lurer litt på hva forventet pris til den  nye Leafen med 500 km rekekvidde vil være? Takknemlig for alle gode innspill.

sylwester

Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

logopop

Avduket i Tokyo i natt:
http://www.hegnar.no/Nyheter/Motor/2017/09/Her-er-nye-Nissan-Leaf-elbilen-alle-venter-paa

Ventet på denne siden jeg har begynt å se etter en arvtaker etter vår 4 år gamle Leaf. Men hadde regnet med mer enn 40kWh batterier, er skuffet må jeg si. Ingen vits i å bytte ut nåværende Leaf da - får heller vente på andre alternativer.
Hva mener andre?

Hanz

Hvis 40kWh er netto er det jo en grei begynnelse, men det bør snart komme 50-60kWh som tilvalg. Mest savner jeg at de (sålangt) ikke har sagt noe om hengerfeste. Hvis de velger å ikke typegodkjenne bilen med dette har de iallefall mistet meg som potensiell kunde  :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA