Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Anbefalt dekktrykk

Startet av knut.aulie, mandag 25. september 2017, klokken 16:00

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 02. august 2017, klokken 15:31
Tesla har ikke så mye gjeld. Jeg tviler på at de vil prioritere tilbakebetaling av gjeld over ytterligere ekspansjon.

Nå sitter ikke jeg med tallene for meg, men mener det var noen runder der de valgte kortsiktig gjeld fremfor - og tildels i kombinasjon med aksjeutvidelse - med forfall omtrent når de forventet å være i gang med Model 3?  Altså i 2017/18/19?  I tillegg var det jo også noe snakk om i det minste en større kassakreditt utvidelse de sikret seg for ikke så lenge siden?

Men klart, om aksjekursen stiger kanskje der rom for enten ny utvidelse eller nye lån på gunstigere betingelser med en derved utsatt betalingsfrist?  For jo, er enig med deg at de fortsatt vil satse sterkt på utvidelser.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

bmw2002

Hadde kanskje ikke avbestilt dersom den hadde:
- større bagasjerom og 5 dørs
- HUD

Likte først at de har kuttet ut instrumentpanel, men trodde selvfølgelig de kom til å ha HUD som standard.

Vesel

Sitat fra: Mazzbot på onsdag 02. august 2017, klokken 15:37
Sitat fra: Vesel på onsdag 02. august 2017, klokken 14:59
Bilen burde hatt USB-C-uttak også, istedenfor de gamle USB-uttakene. Overlegen de gamle, og om et par års tid er det nok lite elektronikk lenger som bruker den gamle standarden. Usedvanlig lite fremovertenkende til å være Tesla da.  ::)

Fant ikke linken til shop , men er noe her. Man kan velge
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

eKramer

Hifi som eget alternativ for å få ned prisen på bilen + hengerfeste.
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

knut.aulie

Ser at der hvor det ble linket til USB C så fikk du også solskygge til glasstaket.
Manuell variant, som viser behovet for å ha en innebygd!

ladov

Supercharger v3...

Siden bilen kommer til Norge litt senere enn jeg først håpet så kan vi håpe at den i det minste kommer med 'SuC2.5', *etter* at S/X har fått det selvfølgelig.. ;)
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Apfelsaft

BMW i3 2016 fullutstyrt
Model 3-reservasjon

kW = effekt (ytelse fra motor)
kWh = energi (batterikapasitet)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA