Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikea storsatser på elbiler globalt

Startet av ModelXoslo, søndag 24. september 2017, klokken 16:21

« forrige - neste »

ModelXoslo

Hei.

Ser at noen "tracker" teslaen sin om jeg ikke har misforstått.

Er det noen måte å søke opp dette via VIN nummer, eller hvordan kan man finne ut mer detaljert hvor den er?

Min ble bekreftet ca 20. Juni og ble ferdig i produksjon for ca 10 dager side. Så ble det oppdatert at den var på vei til havnen i USA, og nå står det at den har ankommet havnen i europa, og anslått til sent august til september.

X75D bestilt - Sent august - September levering

morpheos

Man kan søke på VIN på Track and Trace hos W&W - men dette har ikke fungert for meg. De fleste gjør antakelser på hvilken båt bilen er på basert på kjente båter, seilingstider og produksjonstid for bilen. Båter på vei nå er Tysla og Tamerlane; Tamerlane er vel i Zeebrügge nå, og på den er biler som har leveringstid 15-28 august, mens Tysla er antatt å ha bilene med dato 20 august - 03. september.

krokus

Hvilken båt er det sannsynlig at bilene fra Tamerlane blir lastet opp på, og avreisetid og ankomsttid Drammen for den båten...?
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

akseln

Bilene blir fraktet med UECC. Her er det mulig å tracke VIN (sier de..)

Går direktebåter fra Zeebrugge til Drammen 5.8, 10.8, 16.8 og 24.8. Se vedlegg.

VIN trackes her: http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

ModelXoslo

Sitat fra: akseln på onsdag 02. august 2017, klokken 09:02
Bilene blir fraktet med UECC. Her er det mulig å tracke VIN (sier de..)

Går direktebåter fra Zeebrugge til Drammen 5.8, 10.8, 16.8 og 24.8. Se vedlegg.

VIN trackes her: http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/

Hva betyr det da når jeg søker opp vin og det ikke kommer noe resultat?
X75D bestilt - Sent august - September levering

akseln

Tja, det betyr vel enten at bilen ikke er lastet over fra WWL til UECC eller at de har sluttet å registrere VIN på bilene i UECC slik som WWL har gjort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA