Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - rustbeskyttelse og bestandighet mot norsk saltsuppe

Startet av Muffinman, mandag 31. juli 2017, klokken 18:08

« forrige - neste »

S4e

Sitat fra: Måkemannen på søndag 09. juni 2019, klokken 14:22
Sitat fra: MikkeBoomBoom på fredag 07. juni 2019, klokken 22:38
Sitat fra: bno på fredag 07. juni 2019, klokken 22:36
Her er hva Hyundai har gjort på Kona og lurer på hvorfor ikke Tesla kunne satt på tilsvarende anonumt som dette på sine biler.
Jeg synes de så helt ok ut og har også bestilt et sett.  Kan ikke helt forstå hvordan det kan bli penere. Må jo stå litt ut av hjulbuen hvis de skal hindre stein/grus mot siden?

Enig, hadde løst hele problematikken. Når det er sagt så er det utrolig enkelt å sette på en slik selv om man ønsker det. Sett på vei i postkassa til den nette sum av 1000spenn :)
Nå er de ikke akkurat så veldig pene.

Tipper originalmonterte lapper hadde blitt bra.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

MikkeBoomBoom

Sitat fra: Måkemannen på søndag 09. juni 2019, klokken 14:22
Nå er de ikke akkurat så veldig pene.

Tipper originalmonterte lapper hadde blitt bra.

Jeg synes faktisk de ser ganske bra ut jeg. De som jeg har bestilt er ikke så tykke og har heller ikke "gummikant". Men er helt klart penere uten :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA