Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre?

Startet av chaglen, fredag 22. september 2017, klokken 10:52

« forrige - neste »

chaglen

Er det noen andre som har bestilt premium skinnseter (før endringen til de nye vegan-setene) og så har dette valget blitt fjernet fra PDF-specen som vises på MyTesla? I min opprinnelige bestilling stod det, "Sorte skinn Tesla premiumseter" og "Svart". Nå er "Sorte skinn Tesla premiumseter" fjernet og bare "Svart" står igjen på listen. Hvordan skal dette tolkes? Kan Tesla uten videre bytte setene fra skinn til syntetisk på en allerede bekreftet bestilling?

Har spurt Delivery tidligere i uken men ikke fått noe svar på dette spørsmålet ennå.

Se vedlegg.
2017: Tesla Model S 75D 2017
2016: Tesla Model S 2013 Signature 85 kWh (solgt)
2014: BMW i3 2014 (solgt)
2010-2013: Buddy Pluss BAES 2010 (solgt)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Softblue

Definition of pleather, a plastic fabric made to look like leather

http://www.ebay.com/gds/PU-LEATHER-COMPARED-TO-GENUINE-LEATHER-/10000000008377991/g.html

http://www.saddlebackleather.com/craftsmanship/chpt4-leather-101-lesson-in-leather

Hvis jeg hadde bestilt en skinnsofa, men fått levert en i skai, så hadde jeg ikke syntes det var greit.
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

SabreMan

Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

chaglen

SUNPWRD

Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Men tror de kan de kan gjøre dette, ref avtaler vi har bekreftet ved kjøp; garantert noe der om at de forbeholder seg retten til endringer..

Og du har sikkert som mange andre her fått rabatt på den opprinnelige prisen?
Tesla S75D - Obsidian, AP2, FSD, pano, skinn, 21" staggered turbin, premium, lyd, cold weather

Konebil: Kia Soul EV 2016
2kWp solceller på taket
Ex: Citroën C-Zero 2014 (50 00 km på 3 år)

chaglen

Sitat fra: Argi på mandag 31. juli 2017, klokken 01:07
Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Men tror de kan de kan gjøre dette, ref avtaler vi har bekreftet ved kjøp; garantert noe der om at de forbeholder seg retten til endringer..

Og du har sikkert som mange andre her fått rabatt på den opprinnelige prisen?

Gjaldt ikke prisreduksjonen premium interiør (HEPA, osv.), vinterpakke og/eller premium lyd? Skinnsetene hadde ikke noe med prisreduksjonen å gjøre slik jeg har forstått det. Prisen ble redusert fordi disse tre pakkene nå er inkludert i en og samme premium-pakke (til ca. 40k).

Hodetelefoner

Premium skinn seter ble fjernet ifra min rundt juletider. Fikk bil med det nye skinnet, luft etc. Mye mye bedre seter. Ikke klag :)

steam

Sitat fra: KristofferH på mandag 31. juli 2017, klokken 06:28
Premium skinn seter ble fjernet ifra min rundt juletider. Fikk bil med det nye skinnet, luft etc. Mye mye bedre seter. Ikke klag :)

Hvordan er det mulig når der nye "skinnet" ble lansert for 9 dager siden?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

ModelS_Oslo88

Sitat fra: chaglen på søndag 30. juli 2017, klokken 23:56
Er det noen andre som har bestilt premium skinnseter (før endringen til de nye vegan-setene) og så har dette valget blitt fjernet fra PDF-specen som vises på MyTesla? I min opprinnelige bestilling stod det, "Sorte skinn Tesla premiumseter" og "Svart". Nå er "Sorte skinn Tesla premiumseter" fjernet og bare "Svart" står igjen på listen. Hvordan skal dette tolkes? Kan Tesla uten videre bytte setene fra skinn til syntetisk på en allerede bekreftet bestilling?

Har spurt Delivery tidligere i uken men ikke fått noe svar på dette spørsmålet ennå.

Se vedlegg.

Akkurat samme hos meg. Har også sendt forespørsel men har ikke fått svar. Litt spent på hva som dukker opp ved levering..  8)

HelectriC

Samme for meg og spurte selger som bekreftet at jeg får nappaskinn som jeg har bestilt  :)
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

ModelS_Oslo88

Hodetelefoner

Sitat fra: steam på mandag 31. juli 2017, klokken 07:40

Det får du spørre Tesla Motors om :)  det ble en del klarer pga skrukk etc.

Trinity

Har også fått bekreftet fra selger at det blir nappaskinn da bilen allerede er produsert og under transport (Bestilt 8 juni).

Tror jeg hadde levd godt med begge alternativene... Skinn er jo det gode gamle trauste som jeg vet hvordan jeg skal pleie.. Veganerseter nytt og spennende...

En digresjon:

Jakt/villmarks antrekkene  i Game of Thrones har også høyere andel animalske stoffer i seg enn min Gore-Tex dress... Vi kan vel alle være enige i at Gore-Tex og tilsvarende syntetiske produkter har vært et skritt framover fra tunge skinnfrakker.
Det kan være at vi i framtiden ser syntetiske produkter med bedre egenskaper enn skinn også i bilseter og at dette er starten på det...

steam

Sitat fra: KristofferH på mandag 31. juli 2017, klokken 08:44
Sitat fra: steam på mandag 31. juli 2017, klokken 07:40

Det får du spørre Tesla Motors om :)  det ble en del klarer pga skrukk etc.

Hvilken farge har du på interiøret?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA