Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Navigasjon på E-golf

Startet av N00b, torsdag 21. september 2017, klokken 13:20

« forrige - neste »

N00b

Jeg setter mine penger på juni 2018 som blir rush for utlevering av M3 i Norge. Da med AWD :-)

Vesel

Tipper mot slutten av 2018 om alt går noenlunde etter planen med produksjonen.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

ohowl

Får ikke «late 2018» til å stemme med juni, men det hadde selvfølgelig passet meg ypperlig.

31.mars-køpremien kan gjerne være 6måneder tidligere levering for min del :-)

Setter pengene mine på Q4, så får jeg vente litt med Europaturen..
2015 Leaf EU-Tekna
Tesla Model ≡ LR AWD

Løve

Tipper en håndfull M3 til Norge Q1 2019. En jevn leveranse til Norge først i Q3 2019.

Mazzbot

Husk at Norge er først i Europa , vi er viktig for Musk . Nå virker det som alle i Europa har fått «late 2018 » de med sette på høyre side får «early 2019»

Tesla pusher ut mange Biler i USA pga tax . Har et lite håp om at vi får biler til Norge rundt juli/august neste år ! Det er vel rundt 10 000 ,reservasjoner for Norge .. det er vel rundt 2 -
3 uker med produksjon .
Tesla model 3 reservert 31/3 .

knut.aulie


Robert Sund

Juli + 3-6 måneder på kai i EU + 2-6 uker på kai i Drammen ?

Hvis Musk ikke sender en båt direkte til Drammen da.



Amoss

Sitat fra: Robert Sund på søndag 30. juli 2017, klokken 11:15
Juli + 3-6 måneder på kai i EU + 2-6 uker på kai i Drammen ?

Alle i Europa har vist "late 2018", og vi vet at Norge får først i Europa.
Derfor ser jeg for meg at konfiguratoren åpnes Juni/Juli for oss her, produseres i Juli og leveres ut fortrinnsvis før kvartals-slutt i Sept. I Q4 blir det resten av Europa - GB som får.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Glan


Geir68

Sitat fra: Glan på tirsdag 01. august 2017, klokken 02:24
Kan vi regne med å se demobiler i norge i slutten av året?

Det vil vi helt sikkert! I slutten av 2018!!!

Først skal de amerikanske incentivene utnyttes maksimalt.

bno

Sitat fra: Glan på tirsdag 01. august 2017, klokken 02:24
Kan vi regne med å se demobiler i norge i slutten av året?
Det tror jeg absolutt. Det er noe som ryktes også for en tid tilbake.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

knut.aulie

Hvis Tesla kommer med demobiler ett år før første levering  er de like store luremus som GM!

Løve

Hva skal vi med demobiler her i 2017? Det blir jo neppe leveranser før i 2019 uansett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA