Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: AP2 vs AP2,5

Startet av Salvelinus, onsdag 20. september 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

Salvelinus

Hei er på langtur og bilen insisterer på at ladeluka er åpen. Den er lukket og har prøvd å skru av tenning også. Det er 90 mil igjen til Trondheim og rimelig irriterende plinging. Er det noen andre som har hatt problemer med dette?

Ipadjove

Har du prøvd å åpne ladeluka, og trykke inn den fjærede dingsen noen ganger?
Tror jeg ville ha prøvd å slå av bilen, gå ut av bilen, lukke døren, litt vekk fra bilen med nøkkelen, vente litt og prøve igjen.
Restart ('spole til høyre'+homeknappen) av midtskjermen hjelper kanskje ikke i dette tilfelle?

knut.aulie

Har hatt det en gang. Fikset seg ved å skru bilen helt av og låse og så starte opp igjen.

Salvelinus

Det løste seg selv etter å ha fått skammet seg på fergetur i Vestfjorden. Hadde forsøkt å skru av samt låse uten at det funket. En lengre timeout 25 min i mitt tilfelle uten nøkkel i nærheten løste problemet.
Takk for svar

knut.aulie


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA