Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: va driver tesla med fått nå 2 forskellige priser på bilen

Startet av Mippen, onsdag 20. september 2017, klokken 16:01

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: bmw2002 på tirsdag 01. august 2017, klokken 08:07
Sitat fra: Howard på mandag 31. juli 2017, klokken 22:34
Nja, når jeg sier jeg ikke liker TMX, er det fordi jeg ikke liker den - ikke fordi den er utenfor rekkevidde prismessig. Den ligner jo strengt tatt på noe SsangYong kunne presentert for et par år siden (utenpå, altså!)...

:+1:

Første jeg tenkte når jeg så Model X også, SsangYong!
Og årsaken til det er at den i profil er en Ssangyoung Rodius uten klatten bakerst!
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

S4e

Sitat fra: cirys1 på mandag 31. juli 2017, klokken 22:16

Model3 er en veldig mye mindre bil enn begge de andre, og veldig pussig at alle plutselig skal klare seg med små biler fordi de er el. og selvsagt har h.feste.

Tilhengerfeste og takboks gir jo nettopp stor fleksibilitet. Mange trenger ikke masse plass hele tiden, men en gang i blant. Da behøver en ikke å kjøre rundt i unødvendig stor (og dyr) bil 80% av tiden.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA