Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering august - september 2017

Startet av Måkemannen, onsdag 20. september 2017, klokken 11:12

« forrige - neste »

Måkemannen

Det var jævlig skuffende. Det betyr også at Musk rett og slett løy i den twittermeldingen i april i fjor. Hvis ikke TV2 journalisten har misforstått noe da?

Kommer ikke til å trekke reservasjonen før jeg har tenkt litt over sakene, men den henger i en VELDIG tynn tråd akkurat nå.

Se under Spørsmål/svar fra Facebook :

http://www.tv2.no/broom/9268044

Hodetelefoner


Espen Hugaas Andersen

Ikke ennå, i hvert fall. Mulig det kommer på AWD utgaven.

Leveransene i Norge skal ikke starte før siste halvdel av 2018 ("late 2018"), desverre. Innen den tid bør vi vite litt mer.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Måkemannen

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:44
Ikke ennå, i hvert fall. Mulig det kommer på AWD utgaven.

Leveransene i Norge skal ikke starte før siste halvdel av 2018 ("late 2018"), desverre. Innen den tid bør vi vite litt mer.
Jeg håper du har rett. Men på direkte spørsmål; Får den hengerfeste? Nei. Ingen planer om det., så burde man vel lagt til, ikke i begynnelsen, eller noe slikt?

Spent på hva Trevor (Model 3 Owners Club) oppsummerer fra eventen. Kanskje sende en mail og spørre om dette spesifikt.

lunitiks

Hvis dette stemmer er det litt ufattelig
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Espen Hugaas Andersen

En ting som taler for at hengerfeste først kommer på ett senere tidspunkt: https://www.tesla.com/en_CA/support/model-3-reservations-faq?redirect=no

SitatWhich future options will be made available to order, and when?
We are planning to introduce the following options in the coming months:

Fall 2017: White interior option, standard configuration (non-Premium Upgrades)
November 2017: Standard Battery, $35,000 car
Spring 2018: Dual Motor All-Wheel Drive

Additional options will become available over time.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

RuneW

Får virkelig håpe hengerfeste kommer. Hvis ikke er TM3 dessverre uaktuelt.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Amoss

Sitat fra: Måkemannen på lørdag 29. juli 2017, klokken 06:59
Det betyr også at Musk rett og slett løy i den twittermeldingen i april i fjor. Hvis ikke TV2 journalisten har misforstått noe da?

Om det som står her stemmer så er ikke dette det eneste han evnt. har feilinformert om.
Sitat
Kommer det en Performance-versjon av Model 3? Nei.
Elon har jo sagt på twitter at den skal få ludicrous mode, og ser liksom ikke helt for meg at den skal få det uten en Performance versjon...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Geir68

Fra Brooms artikkel:
SitatBilen har ikke blitt krasjtestet enda. Men Tesla har ambisjoner om at det skal bli klassens tryggeste bil.
Snodig, da Elon viste en krasjtest av Model3 vs Volvo S60 under avdukingen.
Tilhengerfeste er avhengig av krasjtest bakfra. Kan det være de venter med hengerfeste til testen er godkjent?

Cowboystrekk

Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Måkemannen

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på lørdag 29. juli 2017, klokken 08:08
En ting som taler for at hengerfeste først kommer på ett senere tidspunkt: https://www.tesla.com/en_CA/support/model-3-reservations-faq?redirect=no

SitatWhich future options will be made available to order, and when?
We are planning to introduce the following options in the coming months:

Fall 2017: White interior option, standard configuration (non-Premium Upgrades)
November 2017: Standard Battery, $35,000 car
Spring 2018: Dual Motor All-Wheel Drive

Additional options will become available over time.

Takk for link! Den norske siten vil visst bare pense meg inn på delivery eventen som jeg allerede har sett.

The invitation to configure your Model 3 will have a link which will allow you to either configure your vehicle, or save your place in line and wait until later to order.

Hm.. trodde det var så enkelt som at man kan gå inn her og bla gjennom valgene, og se om det er poppet opp noen nye valg siden sist, men at man beholder plassen sin i reservasjonskøen uansett? Eller kanskje det bare er en krøkkkete måte å forklare nettopp det?


Bonushumor: You can find your estimated delivery date now here.

jlan

#11
Videoen viser en bil med sykler bakpå (14:57), men det må da være en Model X de har klippet inn der ?

(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

Espen Hugaas Andersen

Det er en Model X. Du ser det f.eks på håndtakene.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Myrvang

På lanseringen av X gjorde det et stort nummer av hengerfeste, og kjørte inn bilen med en svær campingvogn.

På M3 sa de ikke noe om det, viste ikke frem noe, men det er antydet at det ikke kommer, så da er det usikkert om det blir, hvertfall inntil videre.
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Rolf Gjerdsjø

Kommer ikke hengerfeste ryker min reservasjon, men vil ha det bekreftet før jeg trykker på kanseller. Synd, for ellers ser jo dette veldig bra ut!
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA