Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering september - oktober 2017

Startet av Nozzie, mandag 18. september 2017, klokken 12:40

« forrige - neste »

eKramer

Gikk endel tid før jeg og hørte noe. Bare å vente litt til vil jeg tro ☺
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

kirky

Jeg La inn reservasjon i dag - tror jeg. :) Altså, jeg prøvde å bruket et Amex-kort til å betale men tror ikke det gikk. Prøvde et par ganger.

Uansett, det kan hende jeg kom borti "betale senere"-knappen, fordi det er en reservasjon liggende i MyTesla nå (ved siden av S'en). Kommer den så langt om man bruker "betale senere"?

"Din Model 3 ble reservert den 28/07/2017...." står der samt reservasjonsnummer. Kan være det er en treghet, jeg prøvde å et visakort tilslutt, men fikk feilmelding da også og ingen beløp reservert der enda i nettbank.  Kommer kanskje trekk på konto litt senere i dag evt. Ingen mailer da.
2019 Long Range S, HW3, CCS.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA