Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering september - oktober 2017

Startet av Nozzie, mandag 18. september 2017, klokken 12:40

« forrige - neste »

Nozzie

Noen andre  med Model 3 reservasjon som har lagt merke til at "administrer"-knappen for reservasjonen er blitt borte? (når man logger inn på My Tesla på tesla.com)

Jeg har en bestilling på Model X og en reservasjon på Model 3. Inntil i går hadde begge "Administrer"-knappen tilgjengelig, men nå er den som sagt borte fra Model 3 reservasjonen.

Amoss

Sitat fra: Nozzie på onsdag 26. juli 2017, klokken 22:43
Noen andre  med Model 3 reservasjon som har lagt merke til at "administrer"-knappen for reservasjonen er blitt borte? (når man logger inn på My Tesla på tesla.com)

Er det kun de med flere reservasjoner som har hatt denne administrer knappen? Kan ikke huske å ha hatt den noen gang. Men alle linker for å faktisk administrere den er der jo fortsatt.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Elmo

Nevnt i en annen tråd - ja
Sitat fra: Øggen på onsdag 26. juli 2017, klokken 15:27
Fleire som ikkje kan "administrere" sin TM3 i MyTesla lenger?? Knappen e no borte etter nettside greierne i går.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Vesel

Hva gjorde "Administrer"-knappen da? Kan ikke huske denne knappen, men jeg ser at layouten på "My Tesla"-sida er tydelig endret når jeg logger på i dag.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

GOS

Sitat fra: Nozzie på onsdag 26. juli 2017, klokken 22:43

Jeg har en bestilling på Model X og en reservasjon på Model 3. Inntil i går hadde begge "Administrer"-knappen tilgjengelig, men nå er den som sagt borte fra Model 3 reservasjonen.

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,34385.msg594334.html#msg594334
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

Nozzie

Sitat fra: Vesel på onsdag 26. juli 2017, klokken 23:46
Hva gjorde "Administrer"-knappen da?

Foreløpig så gjorde den lite annet enn at man kunne gå inn og kanselere reservasjonen sin.

RuneW

Nå er knappen tilbake og gledelig nok har Tesla flyttet litt på reservasjonsdatoen min:

"Din Model 3 ble reservert den 31/12/1969"
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

1000kwh

Haha, kanskje de har litt selvironi? Det føles jo som om man reserverte en gang i 1969 ;p

anorway

Min "My Tesla" er oppdatert. Foran Model 3 lansering i morgen tidlig så har de tydeligvis begynt å gi et hint om at konfiguratoren videre straks er klar.

Som det var med Model X, så inviterer nok Tesla gradvis reservasjonsholdere til å konfiguerere deres biler basert på hvor de holder til og når de la inn bestilling.

Jeg bestilte også tydeligvis i 1969.

Men ting skjer! Og det er spennende  :+1:

Slik ser det ut hos meg på "My Tesla"

image uploader

El Bilist

Høres i hvert fall bra ut at noe skjer med webben. Har begynt å lure på om noe er galt med min konto hos Tesla. Jeg la inn en reservasjon nå på tirsdag. Fikk aldri noen bekreftelse påe-post og det vises ingenting på 'My Tesla'. Betalingen ser ut til å ha gått gjennom i nettbanken i går.

Jeg la også inn en reservasjon for en model s forrige helg (gikk gjennom bestillingsprosess uten å betale depositum, lagret bare designet gratis). Samme der, fikk ikke bekreftelse og vises ikke på web. Mottar andre e-poster fra Tesla ok. 

Ser i faq for model 3 at de sier de mottar enormt med reservasjoner og at det kan gå 24-48 timer før bekreftelse. Høres jo ut som det er noe manuelt arbeide involvert for hver enkelt kunde, virker litt rart. Gått snart 3 døgn siden jeg la inn min.

Noen andre som har reservert hvor det tok så lang tid som dette før info dukket opp på webben og man fikk e-post?

Har spørsmål klar for avsending til EUreservations@tesla.com, men tenkte bare høre her først.
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

steam

Sitat fra: El Bilist på fredag 28. juli 2017, klokken 09:52
Høres i hvert fall bra ut at noe skjer med webben. Har begynt å lure på om noe er galt med min konto hos Tesla. Jeg la inn en reservasjon nå på tirsdag. Fikk aldri noen bekreftelse påe-post og det vises ingenting på 'My Tesla'. Betalingen ser ut til å ha gått gjennom i nettbanken i går.

Jeg la også inn en reservasjon for en model s forrige helg (gikk gjennom bestillingsprosess uten å betale depositum, lagret bare designet gratis). Samme der, fikk ikke bekreftelse og vises ikke på web. Mottar andre e-poster fra Tesla ok. 

Ser i faq for model 3 at de sier de mottar enormt med reservasjoner og at det kan gå 24-48 timer før bekreftelse. Høres jo ut som det er noe manuelt arbeide involvert for hver enkelt kunde, virker litt rart. Gått snart 3 døgn siden jeg la inn min.

Noen andre som har reservert hvor det tok så lang tid som dette før info dukket opp på webben og man fikk e-post?

Har spørsmål klar for avsending til EUreservations@tesla.com, men tenkte bare høre her først.

Etter revealen in fjor gikk det opp til 14 dager før folk fikk informasjon på MyTesla og E-post. Systemene er ikke så veldig godt laget dessverre.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Skvulp

Håper det blir mulig å se utstyrslisten imorgen! Veldig lei av ventingen nå!
Model 3 Reservasjon 31.03.16
Nissan Leaf 2012-Solgt
Nissan Leaf 2018 kansellert reservasjon

El Bilist

Sitat fra: steam på fredag 28. juli 2017, klokken 10:10

Etter revealen in fjor gikk det opp til 14 dager før folk fikk informasjon på MyTesla og E-post. Systemene er ikke så veldig godt laget dessverre.

Ok skjønner, takk for info. Virker ikke som verdens beste ordresystem nei.

Er jo litt fascinerende også at Tesla kan gjøre design og funksjonsendringer på bilene sine raskere enn de klarer behandle reservasjoner og bestillinger :)
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

anorway

Sitat fra: Skvulp på fredag 28. juli 2017, klokken 10:52
Håper det blir mulig å se utstyrslisten imorgen! Veldig lei av ventingen nå!

Følg med på Tesla sitt event direkte på deres nettsider fra kl. 05.45 i morgen tidlig. Så får du nok se utstyrsmulighetene ;)

https://twitter.com/TeslaMotors/status/890349578913849344

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA