Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Adaptive Cruise Control

Startet av crielv, lørdag 16. september 2017, klokken 23:07

« forrige - neste »

crielv

Tesla X75D ++
Mercedes B-Electric

AttackOfTheMac

Skal man sjekke alt det ved utlevering blir man værenede der en stund :p

Rico

Ja er man så pedantisk så er det vel egentlig bare la være å hente ut bilen. Greit nok å pirke, men dog.

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

spirrevipp

Hattehylle, finnes det? Et kjapt Google søk sier at noen signature biler ble levert med dette, men at det senere ble kuttet.

Skulle gjerne hatt en slik patent med "rullgardin" som mange andre suv'er har.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

olavxxx

Sitat fra: Rico på onsdag 26. juli 2017, klokken 09:43
Ja er man så pedantisk så er det vel egentlig bare la være å hente ut bilen. Greit nok å pirke, men dog.
Jeg tenker det viktigste er å sjekke under bilen, sjekke lakken, vinduer, felger
/tak osv. de tingene som er vanskelig å bevise i ettertid var skadet. (gjerne også riper på paneler inni bilen osv).

Hvis en usbport ikke virker, vil det uansett være "garanti", men du kan ikke komme med riper på garantien i ettertid :P Knirkete dører vil nok dekkes av service/garanti, men hvis du har riper på interiøret eller en rift i et sete, vil det jo være spørsmålet om man påførte det selv eller ei.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA