Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Jaguar vil vite hva utstyr kundene ønsker

Startet av steam, torsdag 14. september 2017, klokken 09:46

« forrige - neste »

spirrevipp

2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

knut.aulie

Sitat fra: steam på mandag 24. juli 2017, klokken 15:16
Tusen takk til bruker RBK som lot meg komme og se på setene.

Jeg tik noen bilder som man kan se her: https://imgur.com/a/6mHGj
Takk for bilder [emoji1]

Bra kvalitet av fine seter. [emoji1360]

1000kwh

Sitat fra: knut.aulie på mandag 24. juli 2017, klokken 21:17
Sitat fra: steam på mandag 24. juli 2017, klokken 15:16
Tusen takk til bruker RBK som lot meg komme og se på setene.

Jeg tik noen bilder som man kan se her: https://imgur.com/a/6mHGj
Takk for bilder [emoji1]

Bra kvalitet av fine seter. [emoji1360]
Ja, de ser veldig flotte ut!

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

mthoring

Sitat fra: steam på søndag 23. juli 2017, klokken 12:41
Åja, hvorfor det da? Jeg har aldri sett tekstilsetene og Tesla har ingen biler. Hvorfor ville du valgt premium da? Pga lyd?

Jeg har sett og prøvd både tekstilsetene og premium skinn, og tekstilsetene er veldig gode. Min S75D i bestilling inkluderer autopilot, premiumpakke, og tekstilseter. Premiumpakken inkluderer bla. hepafilter, lyd og vinterpakke og er en nå en god deal. Premiumpakken er egentlig en no-brainer etter at den inkluderer lyd og vinterpakke. Men det jeg har tvilt absolutt minst på er stoffsetene.

Jeg har sittet lenge på gjerdet og ventet på Model 3, men det som til slutt ble dens bane var at jeg innså at Model 3 blir for upraktisk som familiebil.
S75D MCU1/HW3 - prod 27/8/17

steam

Sitat fra: mthoring på tirsdag 25. juli 2017, klokken 00:26
Sitat fra: steam på søndag 23. juli 2017, klokken 12:41
Åja, hvorfor det da? Jeg har aldri sett tekstilsetene og Tesla har ingen biler. Hvorfor ville du valgt premium da? Pga lyd?

Jeg har sett og prøvd både tekstilsetene og premium skinn, og tekstilsetene er veldig gode. Min S75D i bestilling inkluderer autopilot, premiumpakke, og tekstilseter. Premiumpakken inkluderer bla. hepafilter, lyd og vinterpakke og er en nå en god deal. Premiumpakken er egentlig en no-brainer etter at den inkluderer lyd og vinterpakke. Men det jeg har tvilt absolutt minst på er stoffsetene.

Jeg har sittet lenge på gjerdet og ventet på Model 3, men det som til slutt ble dens bane var at jeg innså at Model 3 blir for upraktisk som familiebil.

Takk for innspillet. Jeg heller mer og mer mot tekstilsetene, men igjen så er det "bare" 28K for skinn og karbon ;P

Jeg er i samme båt som deg. Har ventet og ventet på Model 3, men tror nå at jeg rett og slett sprekker og ryker på en S. Eneste problemet mitt er at S så absolutt ikke er nødvendig da vi bare er to i husholdningen.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

OlaM

Min S75D i bestilling inkluderer autopilot, premiumpakke, og tekstilseter.

:+1:

Med metallic lakk, før vinterdekk og referral får jeg det til å bli 711 600,-. Rimelig kurant value for money! Er endel på bruktmarkedet som må knaske litt surt eple nå.

steam

Sitat fra: OlaM på tirsdag 25. juli 2017, klokken 08:51

Min S75D i bestilling inkluderer autopilot, premiumpakke, og tekstilseter.

Med metallic lakk, før vinterdekk og referral får jeg det til å bli 711 600,-. Rimelig kurant value for money!

Absolutt en god pris. Jeg havner på ca 737 med D, metallic, premium og vinterdekk.

shorizo

Er disse setene standard i model 3 eller er det noe man må betale ekstra for? (sorry hvis jeg høres dum ut, har veldig lite kunnskap om tesla).
Sitat fra: Gordon Retriever på mandag 24. juli 2017, klokken 16:26
Flotte bilder - noe av de bedre jeg har sett av tekstilsetene i TMS.

Gjør det noe om bildene direktelinkes til denne tråden, slik at man slipper å trykke på url-en over?  Slik:

Sitat fra: steam & RBK

(Gi beskjed om dette ikke er ønsket, og så fjerner jeg direktelinken over. :) )

steam

Sitat fra: shorizo på tirsdag 25. juli 2017, klokken 12:55
Er disse setene standard i model 3 eller er det noe man må betale ekstra for? (sorry hvis jeg høres dum ut, har veldig lite kunnskap om tesla).

Ingen spørsmål er dumme.

Disse setene er standard i Model S og Model X. Hvilke seter som er standard i Model 3 får vi forhåpentligvis vite allerede på lørdag.

OlaM

Sitat fra: shorizo på tirsdag 25. juli 2017, klokken 12:55

Vi vet ingenting offisielt ennå. Her er et bilde av det som sannsynligvis er interiør som går til produksjon, så får vi se lørdag morgen om Elon sier noe om alternativ.

steam

Sitat fra: OlaM på tirsdag 25. juli 2017, klokken 13:11
Vi vet ingenting offisielt ennå. Her er et bilde av det som sannsynligvis er interiør som går til produksjon, så får vi se lørdag om morgen om Elon sier noe om alternativ.

He better fucking be talking about that  :P

Amoss

Sitat fra: steam på tirsdag 25. juli 2017, klokken 13:10
Disse setene er standard i Model S og Model X. Hvilke seter som er standard i Model 3 får vi forhåpentligvis vite allerede på lørdag.

Som nevnt er ingen ting bekreftet så vi *vet* ingenting. Men vil bli svært overrasket dersom Model 3 ikke blir tilbudt med en eller annen form for tekstilseter, og like overrasket dersom den leveres med, men at det er noe annet enn tekstil som er standard.

Siden dette er de gjeldende tekstilsetene på andre biler i fra Tesla er det grunn til å tro at dette også vil være å finne på Model 3. Men altså, dette er ting vi bør få rede på om noen få dager :)  Men slett ikke umulig at vi ikke får vite dette sikkert før man kan se det i designstudio... :p
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

bno

@steam
"Jeg er i samme båt som deg. Har ventet og ventet på Model 3, men tror nå at jeg rett og slett prekker og ryker på en S. Eneste problemet mitt er at S så absolutt ikke er nødvendig da vi bare er to i husholdningen."

Samme her vi er to i husholdningen og da er S eller X for stor. I tillegg ønsker vi å kjøre nefovet kontinentet og da er TM3 bilen for oss mener vi
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA