Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av EQ C

Startet av BadCat, onsdag 13. september 2017, klokken 18:42

« forrige - neste »

moonbuggy

Imagine:
Du illustrerer godt poenget og markeds-segmentet for I3. En kul, praktisk og kjapp bil i en husholdning med flere biler.
Uten å ha helt bastante fakta om det, "tror jeg" at i3 veldig sjelden er ene-bil. Langt sjeldnere enn f.eks. Leaf og VW.

Acustica

Sitat fra: moonbuggy på mandag 07. august 2017, klokken 13:52
Imagine:
Du illustrerer godt poenget og markeds-segmentet for I3. En kul, praktisk og kjapp bil i en husholdning med flere biler.
Uten å ha helt bastante fakta om det, "tror jeg" at i3 veldig sjelden er ene-bil. Langt sjeldnere enn f.eks. Leaf og VW.

Ser for meg å ha en eldre fossil 7-seter med h.feste og en i3 som go-to-bilen.

Hver gang jeg kjører i3 blir jeg overrasket over hvor tight den er på styring og akselerasjon. Ingen "lag" noe sted.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA