Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reservasjon av EQ C

Startet av BadCat, onsdag 13. september 2017, klokken 18:42

« forrige - neste »

BadCat

Lurte på om dere hadde kjøpt BMW i3 igjen eller om dere hadde foretrukket annen bilmerke og hvis ja hvorfor. Mange takk på forhånd!

Ingeniøren

Hadde kjøpt samme bil igjen, men med det største batteriet. Den dekker mitt behov fult ut og det har ikke kommet noen jeg heller ville hatt og som kan leveres innen rimelig tid...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Mr.Zero

Garantert kjøpt samme bil igjen. Kjørt 18.000km siden oktober '16 og er strålende fornøyd! :+1:
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Olemann

Hadde kjøpt den igjen, men i tillegg til min Ampera_e, de utfyller hverandre.  I3'er ikke god i 120 km/t på motorvei, men bedre enn Ampera'en i byen.  Trenger begge :D

Touring

Kjørt 70000 med min siden feb 14. Kjøper i3s med 120ah batteriet når den kommer. Fantastisk bil.

LeafSwe

Jag är nöjd med i3 men några saker jag inte gillar är
- bullrar högt på dålig asfalt(svensk)
- hård fjädring
- bakdörrarna
- däckkostnader (dubbelt mot Leaf)
3P+
3SR+

JorgenM

Hadde kjøpt den igjen idag, men om noen år blir den byttet inn mot BMW elbil med krok og 4wd fordi vi savner det (og hater å låne min fars fossilbil ved behov) samt at Tesla'en selger vi nok aldri da den er excellente på langtur.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

m1chaelt

Med utgangspunkt i utvalget av elbiler pt. hadde jeg kjøpt ny i3 igjen, men usikker på hva jeg ville gjort når M3 er på plass. Som bybil er i3 genial og der overgår den det meste synes jeg, men har nå behov for 5 seter og jeg synes M3 dekker mine behov bedre mtp plass, rekkevidde, ladenettverk etc. Så konklusjonen er nok at jeg hadde valgt en annen bil.

Sulland Trondheim skal forøvrig ha masse skryt for utmerket service

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rabiat22

Super happy med valget :) Håper på I5 eller noe før MVA og skatt kommer tilbake. Viss ikke så håper eg på å sette i batt som kommer neste år. Blir over dobbel range fra gen 1 :)

JorgenM

i5 (i sin opprinnelige "form") er trolig kansellert, men det kommer mye annet elbil-snacks fra BMW i årene fremover, akkurat som fra de fleste bilprodusenter.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Toalmar

Skal ha en elbil til og da blir det en større. Dagens I3 vil bli beholdt antagelig. Det er riktig som det skrives her det kommer mye fra mange bilmerker fremover

BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

odahle

Hadde nok gjort det samme valget igjen. i3 dekker mine ønsker av en spennende, morsom og kjørevillig bil - samtidig som den er fornuftig på sin måte. Etter at jeg tidligere kjørte e-up! ble liksom Ioniq, AE og de andre lignende "matpakkebiler" som ikke påvirket følelsene mine noe nevneverdig. Hadde jeg ikke vært interessert i bil, så kunne nok valget vært annerledes.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Autowinder

Etter 9K km hadde jeg helt klart valgt samme bil igjen.  :+1:
Som odahle også er inne på, er det mange andre biler å velge i, men i denne "lavere" prisklassen er det mange matpakkebiler som ikke appellerer meg like mye. Eneste valget jeg ville gjort annerledes er å klart spesifisere andre dekk levert med bilen. Vinterdekk for bedre regen enn Nokian, sommerdekk med mindre rullestøy på grov asfalt enn Bridgestone Ecopia.
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

Toalmar

Sitat fra: Autowinder på mandag 24. juli 2017, klokken 13:12
Etter 9K km hadde jeg helt klart valgt samme bil igjen.  :+1:
Som odahle også er inne på, er det mange andre biler å velge i, men i denne "lavere" prisklassen er det mange matpakkebiler som ikke appellerer meg like mye. Eneste valget jeg ville gjort annerledes er å klart spesifisere andre dekk levert med bilen. Vinterdekk for bedre regen enn Nokian, sommerdekk med mindre rullestøy på grov asfalt enn Bridgestone Ecopia.
Har Brigdestone  vinterdekk og kan godt bytte til Nokian

BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA