Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Honda Urban EV Concept - skal i produksjon i 2019

Startet av MyMuffin, onsdag 13. september 2017, klokken 08:11

« forrige - neste »

MyMuffin

Store endringer på design studio.
Luft er nå inkl. På 75 biler.
Premium pakka er økt til 40k men inkl. Nå premium lyd og vinterpakken.

75 starter nå på 577k
75D starter på 617k

veldig usikker på om jeg nå bør kansellere min S75D som er i produksjon og bestille ny :/
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

petersv


1000kwh

I alle dager. En uke etter vi bestilte :( luftfjæring hadde virkelig vært greit opp til hytta.

mortee

Fikk showroom discount på 23 900,- på min bil som er på vei. Meget happy!

1000kwh


mortee

Etter dagens prisreduksjon, så har jeg fått discount på min bil som er i produksjon. Det er vel for at jeg ikke skal kansellere vil jeg tro. Jeg hadde ikke premium pakken, men vinterpakke og hengefeste. Merk at dette er på en Model X. Hengefeste ser ut til å ikke være mulig å bestille lenger.

1000kwh

#6
Sitat fra: mortee på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:08
Etter dagens prisreduksjon, så har jeg fått discount på min bil som er i produksjon. Det er vel for at jeg ikke skal kansellere vil jeg tro. Jeg hadde ikke premium pakken, men vinterpakke og hengefeste. Merk at dette er på en Model X. Hengefeste ser ut til å ikke være mulig å bestille lenger.
Ja, nå koster jo bilen min 636450,-!!!! :D tidenes mest "innbringende" natt for meg ;p

petersv

Vinterpakken er også del av premiumpakken, det er litt dumt...

MyMuffin

Ser at jeg også har fått den showroom discounten på 24000.

Det utgjør vel prisreduksjonen - men ikke luftfjæringen, som tidligere kostet 20k+.

Jeg har kun 15k deposit og nå er virkelig i tenkeboksen på å ta det tapet for ny bestilling..
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

depalma

Fikk showroom discount på 24 250,- helt automatisk på bilen min som er i produksjon :) Finner rabatten helt nederst i "my spec" på my tesla.  Digg når jeg ikke har behov for luftfjæring uansett! :D

Nasatech

Sitat fra: 1000kwh på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:05
Sitat fra: mortee på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:03
Fikk showroom discount på 23 900,- på min bil som er på vei. Meget happy!
hva betyr det?

Showroom discount betyr at man har fått rabatt. Det heter det fordi det vanligvis er biler i showroom (butikken) de gir rabatten på. Dette er det man kaller inventory biler.

depalma


SK

19-tommers grå slipstream-felger er også en nyhet til TMS i design studio.

Nasatech

Sitat fra: depalma på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:27
Er gratis superlading fremdeles inkludert?

Hvis du bruker referral, ja :) Bare send PM om du trenger?

depalma

Sitat fra: Nasatech på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:28
Sitat fra: depalma på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:27
Er gratis superlading fremdeles inkludert?

Hvis du bruker referral, ja :) Bare send PM om du trenger?

Har allerede en bil på vei inkl. referral  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA