Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Honda Urban EV Concept - skal i produksjon i 2019

Startet av MyMuffin, onsdag 13. september 2017, klokken 08:11

« forrige - neste »

mhtofte

Min bil er ein eller annan plass mellom fabrikk og Drammen. Forstår den skal ha ein pit stop i Nederland på veien. Er det mulig å få montert luftfjæring enten der eller i Drammen? Nå som dette er ein mulighet igjen på 75D, så betaler eg lett for dette.

Kva er grunnen til nokon får 24.000 i rabatt, medan ein har fått 41.000?


Sent from my iPhone using Tapatalk

1000kwh

Sitat fra: Bushy på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:14
Sitat fra: 1000kwh på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:03
Sitat fra: Tuten på lørdag 22. juli 2017, klokken 09:38
Ser de har gitt meg 41400,- i rabatt.

Rare greier, nå begynner bilen å bli billig. Men har jo meget lyst på luftfjæring da  ::)
Vi og! Men bilen er jo billigere for oss som har bestilt enn de som bestiller nå. Det er digg. Luft eller ikke :p

Min kostet 717k. Nå med samme utstyr. Pluss HEPA og luft får jeg 711. Så kan vel ikke stemme?

Har nok en del å si hvilket utstyr man har valgt. Vi gikk for en helt basis modell.

MrAxxon

Fikk selv 41 500 kr i avslag på min bil som er på vei over dammen for øyeblikket :). Jeg var også meget interessert i luftfjæringer når jeg skulle bestille, men det var ikke noe option på tidspunktet når jeg bestilte min S75D.

Hvordan er erfaringene med luftfjæring på de som har hatt det en stund? Av en eller annen grunn, ser jeg for meg at dette er ting som en fort kan få problemer med og at de ikke fungerer skikkelig?
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

Bushy

24k. Sikkert for jeg ikke valgte premium pakken originalt. Tipper de får 44k

Ble rotete dette... jeg svarte til en litt opp her..
S75D sept. 17

Amoss

Sitat fra: tiger``n på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:09
Er vel mye som tyder på at de nå er begrenset av etterspørsel snarere enn produksjon.

Det er det nok en stund siden de var. Har ikke hørt den frasen nevnt fra Tesla på lenge nå. Så med unntak av 100 biler sist måned har de nok ikke vært produksjons-begrenset på en stund. De har jo det siste året eller så trukket i mange av sine "hendler" for å øke etterspørselen.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

dragmore

hmm.. Min gikk i produksjon for 1 uke siden.. Lurer på om jeg får luft da..
Hvordan/hvorfor får noen rabatt? Hvordan trigger man dette?

Solgt(Nissan Leaf 2012
Solgt(Tesla Model S 85D 2015)
Venter i spenning på : Tesla Model 3: Kansellert
Tesla Model S75D - (med FSD) ;)

MeTesla

Har jeg forstått det rett om jeg sier at de nye 75 bilene fra et tidspunkt nå nylig har samme batteri som jeg har selv i min 85D? Bare med en SW begrensning? I så tilfelle er dette nå et RØVERKJØP.

Har jeg misforstått? Har ikke fått pløyet gjennom alle poster i det siste.

Bushy

Sitat fra: dragmore på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:46
hmm.. Min gikk i produksjon for 1 uke siden.. Lurer på om jeg får luft da..
Hvordan/hvorfor får noen rabatt? Hvordan trigger man dette?

Står på mytesla og view spec på bilen. Showroom rabatt. Kommer automatisk
S75D sept. 17

spirrevipp

Sitat fra: dragmore på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:46
hmm.. Min gikk i produksjon for 1 uke siden.. Lurer på om jeg får luft da..
Hvordan/hvorfor får noen rabatt? Hvordan trigger man dette?

Gå på "View specs" i MyTesla, så skal det komme opp en linje med showroom discount. Hvis bilen allerede er i produksjon så er det vel tvilsomt at den får luft.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Solarbroom

Ser at det står under view spec. Men samtidig så er det i bestillingsavtalen samme pris som før. Hva kan da være gjeldende?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

spirrevipp

Det er det under "View specs" som gjelder. Bestillingsavtalen ble generert på en gitt dato og blir ikke oppdatert , men det kommer vel en "Final invoice" i forbindelse med utlevering av bilen.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

1000kwh

Sitat fra: Solarbroom på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:54
Ser at det står under view spec. Men samtidig så er det i bestillingsavtalen samme pris som før. Hva kan da være gjeldende?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Må tro den blir oppdatert. Skal spørre min kontakt

Marinius95

Dette fikk jeg litt blandede følelser av. Ser at min 75d bestilt i slutten av Juni allerede er produsert og at leveringsyidspunkt er fremskyndet med en måned. I tillegg til en showroom discount. Men den luftfjæringen hadde vært svært grei å ha til hytta!

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


spirrevipp

Ser at kurvelys, tåkelys og dempet led interiørbelysning nå er blitt standard på både S & X. Blir spennende å se om min X får med disse eller ikke, går i produksjon neste uke (har ikke bestilt premium).
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

MyMuffin

Pratet med tesla og fikl beskjed at luft kun gjelder NYE bestillinger
Ingen tilbakevirkende kraft...
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA