Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Honda Urban EV Concept - skal i produksjon i 2019

Startet av MyMuffin, onsdag 13. september 2017, klokken 08:11

« forrige - neste »

mack_

Sikkert pris med/uten vrakpant. Takk for svar! Gleder meg som en unge!

ModelS_Oslo88

Sitat fra: mack_ på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:53
Sikkert pris med/uten vrakpant. Takk for svar! Gleder meg som en unge!

Gratulerer med kjøpet  :) Da er vi to som gleder oss masse  ;D stemmer leveringstiden i mytesla med det du ble forespeilet av selgeren?

Bushy

Pris etter 22 juli har vært 617. På regninga står det 622.200 ell no for da er vrakpant og slik lagt til
S75D sept. 17

Nasatech

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:57
Sitat fra: mack_ på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:53
Sikkert pris med/uten vrakpant. Takk for svar! Gleder meg som en unge!

Gratulerer med kjøpet  :) Da er vi to som gleder oss masse  ;D stemmer leveringstiden i mytesla med det du ble forespeilet av selgeren?

Bare å glede seg :)

Solarbroom

Følger det med gummimatter egentlig?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

mthoring

Sitat fra: Solarbroom på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:29
Følger det med gummimatter egentlig?

Såvidt jeg vet så følger det med stoffmatter til kupé. Fikk anbefalt og har selv bestilt matter fra Gytis Autek i stedet for Tesla sine gummimatter.
S75D MCU1/HW3 - prod 27/8/17

Nasatech

Sitat fra: mthoring på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:44
Sitat fra: Solarbroom på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:29
Følger det med gummimatter egentlig?

Såvidt jeg vet så følger det med stoffmatter til kupé. Fikk anbefalt og har selv bestilt matter fra Gytis Autek i stedet for Tesla sine gummimatter.

Har 4 barn og Model X med 6-seter. Kun brukt mattene som følger med i stoff. Fungerer veldig bra. Må man kjøpe noe så kan man jo evt. kjøpe nye i stoff hvis de blir stygge?

mthoring

Sitat fra: Nasatech på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:47
Har 4 barn og Model X med 6-seter. Kun brukt mattene som følger med i stoff. Fungerer veldig bra. Må man kjøpe noe så kan man jo evt. kjøpe nye i stoff hvis de blir stygge?

Er et poeng det. Men bør vel uansett ha noe til bagasjerom?
S75D MCU1/HW3 - prod 27/8/17

Nasatech

Sitat fra: mthoring på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:49
Sitat fra: Nasatech på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:47
Har 4 barn og Model X med 6-seter. Kun brukt mattene som følger med i stoff. Fungerer veldig bra. Må man kjøpe noe så kan man jo evt. kjøpe nye i stoff hvis de blir stygge?

Er et poeng det. Men bør vel uansett ha noe til bagasjerom?

Ja, det kan jo være smart. Særlig hvis man har mye greier i bilen. Jeg har stort sett bare bagger. Annet putter jeg i hengeren ;)

jkirkebo

Sitat fra: Nasatech på lørdag 29. juli 2017, klokken 20:47
Har 4 barn og Model X med 6-seter. Kun brukt mattene som følger med i stoff. Fungerer veldig bra. Må man kjøpe noe så kan man jo evt. kjøpe nye i stoff hvis de blir stygge?

Ja, hvis disse har en salgsverdi er det bare å sende meg PM ;) Jeg har kjøpt Teslas gummimatter og kommer aldri til å bruke stoffmattene igjen. Glad for å slippe den intensive støvsugingen nå, må bare få tak i bagasjeromsmattene også. Noen som vet om bagasjeromsmatte og frunkmatte er å få til TMX i noen av butikkene nå? Brumunddal hadde ikke.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

spirrevipp

Var kanskje maks uheldig med været når jeg skulle hente min Tesla, men tok ca 2 minutter før jeg skjønte at her måtte jeg ha gummimatter... Har byttet til stoffmattene igjen nå i sommer, men når det blir mer grumsete vær igjen så kommer gummimattene på plass.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

mack_

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:57
Sitat fra: mack_ på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:53
Sikkert pris med/uten vrakpant. Takk for svar! Gleder meg som en unge!

Gratulerer med kjøpet  :) Da er vi to som gleder oss masse  ;D stemmer leveringstiden i mytesla med det du ble forespeilet av selgeren?
Trykket på confirm akkurat nå. Da endret den forespeilede leveringsdatoen seg til nov/tidlig des!

ModelS_Oslo88

Sitat fra: mack_ på søndag 30. juli 2017, klokken 23:34
Sitat fra: ModelS_Oslo88 på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:57
Sitat fra: mack_ på lørdag 29. juli 2017, klokken 07:53
Sikkert pris med/uten vrakpant. Takk for svar! Gleder meg som en unge!

Gratulerer med kjøpet  :) Da er vi to som gleder oss masse  ;D stemmer leveringstiden i mytesla med det du ble forespeilet av selgeren?
Trykket på confirm akkurat nå. Da endret den forespeilede leveringsdatoen seg til nov/tidlig des!

mthoring

Så rart, min ble auto confirmed lørdag kveld og fikk levering sen september / oktober
S75D MCU1/HW3 - prod 27/8/17

Nasatech

Er mange som hadde uten luft og som har kansellert. Kanskje man kan få en fin inventory hvis man venter litt?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA