Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Honda Urban EV Concept - skal i produksjon i 2019

Startet av MyMuffin, onsdag 13. september 2017, klokken 08:11

« forrige - neste »

Somni

Sitat fra: Nasatech på mandag 24. juli 2017, klokken 18:32
Blir mange bra inventory nå da!

Hvordan stiller tesla seg til å bytte ut bilen man har på vei med en annen inventory?
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Nasatech

Sitat fra: Somni på mandag 24. juli 2017, klokken 19:05
Sitat fra: Nasatech på mandag 24. juli 2017, klokken 18:32
Blir mange bra inventory nå da!

Hvordan stiller tesla seg til å bytte ut bilen man har på vei med en annen inventory?

Må nesten bare høre. Mister vel depositum i så fall?

Softblue

Jeg ser at Tesla Premium interiør i kunstskinn nå koster 26.700,-.
Synes det er rart at et "Premium bilmerke" ikke tilbyr skinn lengere.
Når jeg var liten, så var skai-seter standard på de billigste modellene.

Mercedes E-klasse, kunstskinn kun kr. 6.050,- inkl. mva! :o
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

Prins_Phillip

Sitat fra: 1000kwh på mandag 24. juli 2017, klokken 18:48
Sitat fra: Prins_Phillip på mandag 24. juli 2017, klokken 18:27
För mig blev det avbeställa idag och beställa ny, förlorade 30.000 kr handpenning och inget Tesla ville/kunde göra åt det. Beställde den första för 1 uke sen.  >:(
Til tross for at kontrakt åpner for å endre på konfig inne en uke?

Ser ikke lyst ut for meg da.. men, bilen ble jo billigere så det får bare være. :/

Jag godkände direkt efter jag beställt. Den uken är bara en tid för dig att hinna ändra dig. Men jag var säker "fanns inte nya valen" så den var redan klar för produktion 7 augusti. Men det är inte bra att man inte kan ångra sig om man beställer en ny. Speciellt inte när tesla själv gör en update. Men trots 30.000 SEK i handpenning så blev det nästan samma pris. + mycket nya saker.

Nu beställt ny och även godkänt den direkt. Finns på mytesla "confirm order"
Unnskyld min Norska Jeg er svensk

brunost

Jeg bekreftet en S75D 21. juni og ser at skinnsetespesifikasjonen er borte fra spec hos meg. Litt merkelig, regner med at jeg får skinnseter allikevel? Se bilde av spec før og etter endringene.

Ellers må jeg ærlig innrømme at jeg ble stresset av dette selv, men etter en del frem og tilbake er jeg egentlig veldig godt fornøyd med tanke på at totalprisen er merkbart mindre og at det eneste jeg for min del "offrer" er luftfjæringen, som jeg lever godt med uten. Blir garantert ikke noe avbestilling her i gården - gleder meg som en unge på julaften til levering (hvordan får man egentlig tiden til å gå ?? ... )

spirrevipp

Hm, ser superlading ikke er oppført på min X. Har alle den synlig når man tar "View specs"?

Det var noe krøll slik at referral falt ut selv om selger registrerte koden. Det ble senere korrigert slik at referral rabatten dukket opp, men gratis superlading vises ikke på specs. Kanskje jeg må ta en sjekk til med selger.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Nasatech

Sitat fra: spirrevipp på mandag 24. juli 2017, klokken 21:12
Hm, ser superlading ikke er oppført på min X. Har alle den synlig når man tar "View specs"?

Det var noe krøll slik at referral falt ut selv om selger registrerte koden. Det ble senere korrigert slik at referral rabatten dukket opp, men gratis superlading vises ikke på specs. Kanskje jeg må ta en sjekk til med selger.

Gjør det! Det er jo veldig viktig!!

Tuten

På min bestilling i dag så ligger rabatten der, men "Gratis superlading" er borte slik du beskriver.
Har sendt selger en mail, men tror av erfaring at jeg ikke får svar.
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

SabreMan

Jeg hadde gratis superlading da jeg bestilte, men den forsvant etter at jeg gjorde noen endringer. Den kom tilbake 7-10 dager senere. Sjekk med selger for å være på den sikre siden. Jeg ble fortalt at jeg hadde gratis lading, og at den skulle vises etter 24 timer.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Øggen

Samme her :-\
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

msater

Står referral og -8000 på "view spec", det er vel bevis nok for at man skal ha superlading inkludert?
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: msater på mandag 24. juli 2017, klokken 22:08
Står referral og -8000 på "view spec", det er vel bevis nok for at man skal ha superlading inkludert?

Ja, det skal være nok, iallefall så lenge vedkomne ikke har gitt bort "for mange" referrals (det har vært gitt litt forskjellige beskjeder angående de som har gitt over 5 referrals).
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

Nasatech

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på mandag 24. juli 2017, klokken 22:21
Sitat fra: msater på mandag 24. juli 2017, klokken 22:08

Ja, det skal være nok, iallefall så lenge vedkomne ikke har gitt bort "for mange" referrals (det har vært gitt litt forskjellige beskjeder angående de som har gitt over 5 referrals).

Dette er veldig merkelig. Jeg fikk, som sagt, bekreftet fra referral-avdelingen til Tesla tidligere i dag at det ikke var noe problem, samt at dette kommer når jeg bruker min link:

Her må man bare prate med selger og forsikre seg om at alt er Ok tror jeg.

Tuten

Var innom Tesla på Skøyen nå. De kunne bekrefte at hvis man har fått med rabatten på 8k, så har man automatisk gratis superlading også, selv om det ikke kommer fram på bestillingen. [emoji1303]
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Nasatech

Sitat fra: Tuten på tirsdag 25. juli 2017, klokken 13:23
Var innom Tesla på Skøyen nå. De kunne bekrefte at hvis man har fått med rabatten på 8k, så har man automatisk gratis superlading også, selv om det ikke kommer fram på bestillingen. [emoji1303]

Bra [emoji106]

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA