Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tomt batteri

Startet av litium, søndag 10. september 2017, klokken 13:33

« forrige - neste »

litium

Er det noen som har lykkes å komme i kontakt med salgsavdelingen hos Tesla? Har prøvd å ringe et par ganger, men kommer bare til en svensk telefonsvarer hvor jeg kan legge igjen en beskjed, og etter det skjer... ingenting. >:( Jeg vet jeg bare skal kjøpe en bil til 700.000,-.... ::)

Mons

Virker som de har tatt sommerferie. Jeg sendte en forespørsel angående min reservasjon for en uke siden, men den har de heller ikke svart på. Heller ikke på purringen jeg sendte på mandag. Ganske ubrukelig kundeservice, egentlig. Omtrent på nivå med postnord, for de av dere som har erfaring med dem.

Kjenner at jeg gleder meg til monopolet på elektriske biler med lang rekkevidde blir brutt. [emoji41]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

litium

Får sende twittermelding til Musk  ;D

Guybrush

Sitat fra: litium på onsdag 19. juli 2017, klokken 09:23
Er det noen som har lykkes å komme i kontakt med salgsavdelingen hos Tesla? Har prøvd å ringe et par ganger, men kommer bare til en svensk telefonsvarer hvor jeg kan legge igjen en beskjed, og etter det skjer... ingenting. >:( Jeg vet jeg bare skal kjøpe en bil til 700.000,-.... ::)

Du kommer i kontakt med de hvis du møter opp personlig på en av deres salgsavdelinger ;)
(kanskje ikke helt optimalt  :P )

spirrevipp

Hvis du sier hvor du holder til kan noen kanskje være behjelpelige med kontaktinfo direkte til en selger ved nærmeste senter.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

litium

Sitat fra: spirrevipp på onsdag 19. juli 2017, klokken 10:32
Hvis du sier hvor du holder til kan noen kanskje være behjelpelige med kontaktinfo direkte til en selger ved nærmeste senter.

Godt forslag. Holder til i Vestfold, blir vel Drammen som er nærmeste. Hvis noen har info, tar jeg gjerne imot dette.

Edit: Har fått et par kontakter nå. Takk [emoji4]

madsskon

Hold deg langt unna Drammen. Bruk heller Rud!!! Det er verdt det.
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

Kito76

Synes Tesla er kjappe med svar. Sendte henvendelse for 2 dager siden og ble ringt opp av Tesla North i Oslo idag.

Cato76

Noen som kan sende meg en PM angående hvordan jeg kan kontakte Tesla? Har forsøkt å sende mail (2 uker siden) samt å be dem ringe meg opp igjen, men heller ingen svar...  >:(
Kontakt gjelder kjøp av bruktbil som står i Oslo.

Thanks!
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Z3RO

vil du ha nummeret av salgs representant som solgt en Tesla til oss? han hjalp oss veldig mye :) bare send meg en pm så skal jeg sende det  ;D
Toyota Avensis - Solgt
Mercedes Benz B250e - Til Salgs
Model S 75D - Levering Desember 2017

From gearhead to electrichead

Softblue

Sendte en henvendelse angående en inventory bil. Har ikke hørt noen ting fra Tesla, og nå er bilen solgt.  ???
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

DrNox

Sitat fra: Softblue på fredag 22. september 2017, klokken 17:59
Sendte en henvendelse angående en inventory bil. Har ikke hørt noen ting fra Tesla, og nå er bilen solgt.  ???
For ca 10 dager siden ringte jeg på et veldig godt tilbud jeg fant ved hjelp av forumets eksertise. Jeg ringte for å sjekke om hvorfor det var mulig, hvorfor var det en så pass god deal? Det var riktig nok en litt høyere pris enn jeg kunne tenke meg, men alikevel et meget godt tilbud. Etter lang tid og flere ringeforsøk tok en kvinne telefonen og kunne fortelle meg at hun ikke fant bilen, men så fant hun den alikevel. Men den var solgt, men så var den ikke solgt alikevel, og endte med at dette skulle hun sjekke opp. Hun skulle komme tilbake til meg senere, noe hun ikke har gjort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA