Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Levering august - september 2017

Startet av bosonic, torsdag 07. september 2017, klokken 20:17

« forrige - neste »

bosonic

Jeg regner med at de fleste av dere følger med på Roberts Youtubekanal

, etter min mening den beste infokanalen om nyheter og utviklingen på alternativ energi.

"Things are changing fast"
"It's all about batteries"
"Vehicle to grid improves battery life"
"Periodically more than 50% energy coming from wind and solar this summer in UK"
"One "App" to Access all Public charging Points"
"Tesla Power wall"

Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

Ferry

Jeg følger denne kanalen, og donerer et symbolsk beløp hver mnd. via Patreon. Behagelig tv, og langt mer givende enn alt ræl på "vanlig" tv. Har ikke hatt TV-dekoder på over ett år, og savner det ikke. Fully Charged er en av favorittene. Kan snart tilføre "University of Youtube" på cv-en ;)

elektrolux

Smart det som Dronningen av Storbritania har bestemt, nemlig at en app, eller en brikke, eller et kort skal kunne gi lading uansett leverandør.

Blir omtrent like enkelt som å kjøpe fossilt drivstoff den dagen dette blir realitet. :D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA